NTI-nl

8.1/10
Niveau Opleiding
7.8/10
Examens

Het is een thuisstudie, en daar is ook alles mee gezegd.

Weinig.

Meer contact houden met leerlingen.

Michelle Arts

Heel slechte start bij NTI. Veel gezeur gehad over de locatie van de opleiding. Uiteindelijk, nadat allemaal dingen verteld waren die niet klopten, niet meer in de mogelijkheid om kosteloos te...

Kwaliteit opleiding is goed. Leraren geven fijn les.

Onderlinge communicatie verloopt geloof ik niet altijd heel goed. Fijn dat tentamens op verschillende plekken gemaakt kunnen worden, jammer dat ze vervolgens maar op 1 plek kunnen worden ingezien.

Esther

Tot nu toe is mijn ervaring met NTI goed.
Er wordt snel gereageerd op mijn vragen. Lesmateriaal en examens zijn ook prima. Alle informatie in de leeromgeving is duidelijk en voldoende.

-Snelle reactie op mijn vragen via Whats app.
- Duidelijk leeromgeving
- Fijn lesmateriaal in de vorm van boeken

Zorgen dat alle antwoorden van opdrachten aanwezig en bijgewerkt zijn.

Het studeren bij het NTI is mij erg tegen gevallen. Er is de afgelopen 1,5 jaar zoveel fout gegaan wat mij extra tijd en energie kostte.

Nee. Er is gelukkig in het 2e jaar wel veel verbeterd qua inzet met de docenten. Dat was het 1e jaar echt dramatisch.

Fronter verbeteren. Onvriendelijk systeem om mee te werken.

Arend de Bie

Tot op heden zeer goede ervaringen met NTI.

Sterke punten zijn vooral het adequaat reageren op mails.

Zou het wenselijk vinden om in contact te komen met een mentor die enige ondersteuning kan geven bij sommige modules. Zichtbaarheid mentoren vind ik ondermaats.

Weinig begeleiding en wisselende kennis van docenten

Vakken met raakvlak met de praktijk.

Duidelijkere communicatie, vaak zijn zaken onduidelijk en is lastig erachter te komen hoe en wat.

Tot op heden is de ervaring negatief :(

Studie uigesteld
Wel studiegeld betalen zonder een les gehad te hebben
Geen antwoord op gestuurde mailtjes
Snel dreigen met...

Helaas nog geen

Beter communiceren!!!!

Peter Bond

Ik volg de deeltijd studie HBO Rechten.
Na de studie bijna 2 jaar te volgen kom ik erachter dat het zelfstandiger is dan ik dacht. Een hoop dient nog zelf uitgezocht te worden. Dit is zowel...

Het groepsverband met mede 'studenten'

Er is momenteel geen tot nauwelijks contact mogelijk met de leraren die de papers beoordelen. Ik heb natuurlijk geen inzicht in de mogelijkheden hier, maar je bent extreem op jezelf aangewezen.

Mijn ervaring met het NTI is niet goed. Onder andere de organisatie van praktijkdagen, kosten en nakijk termijnen. verder zijn soms de mentoren van veel dingen niet op de hoogte

De klantenservice helpt wel altijd goed

Laat studenten geen studievertraging oplopen door afhankelijk te zijn van andere studenten mbt praktijkdagen. Zorg dat mentoren je ook echt kunnen helpen en het docentenforum mag een andere oplossing voor worden gevonden want de helft van de tijd krijg je geen antwoord

Waldo de Jong, 51 jaar, Zwijndrecht

Ik ben nog maar pas begonnen maar merk nu al dat ik het goed oppik. Het cursus materiaal is overzichtelijk en goed opgebouwd. Het huiswerk is snel nagekeken.