NTI-nl

7.8/10
Mentor
7.5/10

Alinda de Jong

Ik vind de boeken erg goed en duidelijk ingedeeld. Verder vind ik de examens en het niveau iets te laag. Ik zou graag meer vragen zien over bijv. een casus die je dan uit moet werken.
Als...

Tiny Damen

Zou het de volgende keer anders doen

Ilse Buijs

Ik ben nu een half jaar bezig, ik vind de eerste maanden heel erg uitzoeken en niet alles was mij duidelijk.
Tijdens de informatie dagen ging het beter.
Online platform is duidelijk...

Deborah Kunst vd Heuvel

Tot nu toe vind ik het een fijne manier van een opleiding volgen. En hoop over 2.5 jaar mijn diploma te kunnen aanvragen

Kim

Hele goede ervaringen met het NTI. zeer tevreden over het NTI.

Op de lesstof is niks aan te merken maar ik ben erg teleurgesteld in het contact met de NTI.
In een half jaar tijd heb ik tientallen telefoontjes en mail verkeer gehad met de NTI omdat er...

Duidelijke lesstof

- Communicatie kan beter
- Deskundig personeel op de klantenservice die vragen kunnen beantwoorden.

Reactie NTI-nl:

Beste student,

Hartelijk dank voor je review.

Erg vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. We doen ons best om dit zo goed mogelijk voor je op te lossen.

We nemen binnenkort contact met je op per e-mail.

Hartelijke groet,

NTI

Anna Maria Uitenbroek

Super contact met de docent Dhr. Lynch. Veel feedback gekregen en bij het mondeling huiswerk de foutief uitgesproken woorden per mail in een geluidsbestand terug gekregen zodat je goed kan horen wat...

Birgit van der Kraan

Dit is wel een erg algemene vragenlijstje met algemene score. Ik geef liever mijn mening; tot nu toe ervaar ik de opleiding als minder goed dan zou kunnen. Ik heb voornamelijk het idee dat ik geld...

Gerrit Miedema

De studie is heel goed en ook heel duidelijk in de boeken uitgelegd. Met mooie illustraties om de les duidelijk te maken. De docenten ook wel goed

Ilse Hansma-de Jong

Soms gaat het heel goed en soms ook slecht. Slogan is wel "studeren op jouw moment" maar verneem dat het pittig zat is naast een fulltime baan en dat er toch een vorm van deadline aan verbonden zit.