NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Saskia

Slechte communicatie helpen voor geen meter.geld weggegooid voor niks want de opleiding doktersassistente staat slecht aangeschreven dus geen stage geen diploma maar wel massa is kassa voor de nti

Roy Bakker

Middelmatige cursus, dramatische organisatie

Lesmateriaal

Online omgeving werkt niet goed. Contact met NTI is dramatisch.

Esther

Leuke opleiding, prima organisatie.

S

Zeer slecht. Geen begeleiding ,zeer slechte communicatie.
Late reacties.

Doktersassistente

Het is heel jammer dat je vaak zelf achter dingen aan moet. Terwijl je het al druk genoeg hebt met stage, examens en en gezin

Denise

Leuke, leerzame opleiding met goed actueel studiemateriaal en ervaren docenten. Studeren en tentamen doen wanneer jij dat wilt? Dan is deze opleiding aan NTI hogeschool een goede keuze.

James

Ik vind dat de opleiding, de modulewijzers en het lesmateriaal steeds professioneler worden.

Annemiek

Zeer interessante en toepasbare studie, begeleiding vooral tijdens stage is minimaal.

Tim S.

Prima opleiding, goede site. Heel goed te doen. Alleen zou er iets meer initiatief vanuit de mentoren kunnen komen als er stagnatie in het proces komt. De flexibiliteit heeft soms een keerzijde dat... Prima opleiding, goede site. Heel goed te doen. Alleen zou er iets meer initiatief vanuit de mentoren kunnen komen als er stagnatie in het proces komt. De flexibiliteit heeft soms een keerzijde dat slms de motivatie hieronder lijdt. ) even belletje vanuit dd mentoren zou kunnen helpen. Overigens is het contact met NTI altijd prima en meedenkend geweest! Ik kan zeggen dat de opleiding mij veel heeft gebracht! Ik iedereen de opleiding HBO bachelor rechten aanbevelen.