NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

NTI Student, 25 jaar, Nunspeet

Erg fijn om met het NTI te werken!

Diego Theunissen, 24 jaar, Breda

Tot dusver ben ik zeer tevreden en is het precies wat ik ervan had verwacht. Alleen is het moeilijk met het vinden van een stageplek en ik vind dat NTI me daar wel beter in zou kunnen ondersteunen.

NTI Student, 53 jaar, rotterdam

Opleiding is goed te doen naast een druk gezin.
Jammer dat er niet wat meer digitale momenten zijn om examen te doen.

Jessika Holl

Ik vind de praktijkdagen en verdiepingsdagen echt fantastisch. Ik leer hier veel van.

NTI Student, vrouw, 31 jaar, Breda

Leuke en leerzame opleiding, maar geen maatwerk mogelijk en veel informatie (zoals roosters, stage, e.d.) komt last minute.

Chantal Palts, 28 jaar, enschede

Mijn ervaring is zeer goed. De stof is duidelijk mede doordat het de originele lesboeken zijn en niet door de instelling zelf ontwikkeld. Klantenservice is erg vriendelijk en de examens zijn erg... Mijn ervaring is zeer goed. De stof is duidelijk mede doordat het de originele lesboeken zijn en niet door de instelling zelf ontwikkeld. Klantenservice is erg vriendelijk en de examens zijn erg makkelijk af tenemen in de testcentras. Een bijkomend voordeel vind ik de gratis studieverlening. In een druk huishouden waar je niet stipte tijden kunt leren is dat ideaal

NTI Student, vrouw, 31 jaar, Hilversum

Duidelijk lesmateriaal, genoeg tijd om de studie af te ronden.

Lydia Hagendoorn, 46 jaar, Rotterdam

Mijn ervaring met het volgen van Hbo Social Work orientatietraject, vindt ik heel positief. Er is genoeg flexibiliteit in de opleiding, je mag bijvoorbeeld over dit traject een half jaar langer... Mijn ervaring met het volgen van Hbo Social Work orientatietraject, vindt ik heel positief. Er is genoeg flexibiliteit in de opleiding, je mag bijvoorbeeld over dit traject een half jaar langer doen. Ik heb voor de klassikale variant gekozen, omdat ik het fijn vind om persoonlijk contact te hebben met de andere studenten en docenten. Dit is handig voor bijvoorbeeld een rollenspel. Hierdoor gaat voor mij de lesstof meer leven, omdat je de stof direct toepast in de groep en met de docent bespreekt. Ook de literatuur sluit goed aan bij deze opleiding.Voor mij is het goed te combineren met mijn werk en gezin. Het is een leuke, interessante opleiding. Mijn orientatietraject loopt deze maand af, en ik heb besloten om verder te gaan voor de volledige HBO opleiding Maatschappelijk Werk. Ik krijg vrijstelling voor mijn behaalde certificaten voor de volledige opleidng.
Lydia Hagendoorn, student 1ste jaars Social Work, MWD

NTI Student, man, 31 jaar, Oudenbosch

Hier en daar een foutje in het lesboek. Door logisch na te gaan makkelijk eruit te halen.

NTI Student, vrouw, 45 jaar, Haarlem

Leuke opleiding, alleen de eerste communicatie en hoe te starten en alles op de computer vinden is best lastig.