NTI-nl

Studie-materialen

Lisanne Melis

Goed leermateriaal, fijne communicatie

Duidelijke communicatie, goed leerplatform

Een boek met minder spelfouten, ik heb in mijn boek Engels regelmatig spelfouten staan.

Marike

Over het algemeen goed!

Examens dicht bij huis, op de dag die jij wilt.
Nu praktijkdagen online, super!
Fijne leeromgeving.
Goed contact met NTI als je dat wilt.

Meer tijdstippen op 1 dag qua examen.
Examens engels en nederlands ook dicht bij huis ipv in Leiden.
Praktijkdagen verspreiden over her land, of online!!
Duidelijkere uitleg over...
Meer tijdstippen op 1 dag qua examen.
Examens engels en nederlands ook dicht bij huis ipv in Leiden.
Praktijkdagen verspreiden over her land, of online!!
Duidelijkere uitleg over kerntaken, als je daad niet in zit snap je daar niks van.
Meer keuze bij de keuzemodules.

Sharon Ferns (995046237)

Ik ben echt onwijs tevreden. Het loopt door corona misschien niet zoals verwacht, maar ik heb niks te klagen

De mentor reageert altijd behoorlijk snel en duidelijk op vragen over de opleiding. Als zij de kennis hierover niet heeft, wordr je altijd direct doorwervezen naar de juiste persoon. Als er... De mentor reageert altijd behoorlijk snel en duidelijk op vragen over de opleiding. Als zij de kennis hierover niet heeft, wordr je altijd direct doorwervezen naar de juiste persoon. Als er veranderingen in de studiewijze o.i.d. is, wordt dat duidelijk doorgecommuniceerd in mails. De lessen zijn goed te volgen en de manier van tentamens afnemen vind ik persoonlijk erg prettig. Daarbij zijn alle docenten die ik tot nu toe heb gehad, erg betrokken bij de studenten. Ze weten echt waar ze het over hebben en doen hun uiterste best om je te laten slagen. Je kan zelf je eigen studietijd indelen zonder dat je daar op wordt aangesproken.

Mogelijk alle docenten de paper opdrachten laten bestuderen voordat de lessen worden aangeboden. Ik heb met één docent meerdere keren discussies gehad over wat er exact moest gebeuren, omdat zij het... Mogelijk alle docenten de paper opdrachten laten bestuderen voordat de lessen worden aangeboden. Ik heb met één docent meerdere keren discussies gehad over wat er exact moest gebeuren, omdat zij het paper niet had doorgelezen. Het was dat ik er wat van zei, anders zou zij verkeerde informatie hebben gegeven aan mijn klasgenoten.
Daarbij heb ik persoonlijk niet het idee dat er echt een verschil is tussen een gewone les en een praktijkbijeenkomst. Vaak wordt dan gewoon op dezelfde manier lesgegeven als normaal gesproken. Ik begrijp daarom niet zo goed waarom juist die lessen verplicht worden. Sommige "normale" lessen lijken belangrijker dan degene die nu gekenmerkt worden als praktijkbijeenkomst.

Kim

Het is hard werken maar een hele leuke opleiding!

Rebecca

Ik ervaar de opleiding tot nu toe erg prettig. Ik kan er mijn creativiteit flink op los. Ik leer super veel bij dankzij het kookboek wat je erbij krijgt en de tips die staan bij de lessen. Ik... Ik ervaar de opleiding tot nu toe erg prettig. Ik kan er mijn creativiteit flink op los. Ik leer super veel bij dankzij het kookboek wat je erbij krijgt en de tips die staan bij de lessen. Ik ontdekt nieuwe foefjes en trucs die ik ook voor vele andere baksels kan toepassen. Dit is zeker een aanrader voor een hobby bakker die graag wilt bijleren

Olga Peet

Zeer slecht

Geen!!!

Alle informatie na 2 dagen verzenden; ik moet voor elk dingetje bellen

smit

Waardeloos

Prijzen,Service,Begeleiding

Rosalie van Horne

Ik vond het een hele interessante en leuke opleiding. Ik had veel tijd dus heb het in 4 maanden afgerond met een 7,6!

Jessica oostveen

Netjes, correct, snel!

Snel beginnen, eigen tempo!

Aline

Fijn om mijn opleiding hier te kunnen volgen!

Denken mee