Stephanie Leijer / De Goese Golf

Prima, snel antwoord op vragen die we hebben.

Prima bedrijf met een service desk die altijd bereidt is om snel te helpen.
Prima bedrijf met een service desk die altijd bereidt is om snel te helpen.
Enige puntje van verbetering is het release management en dan met name de communicatie erom heen. Soms leveren nieuwe releases verrassingen op.

bram jespers

Nostradamus is, als het allemaal precies zou werken als je verwacht een goed systeem. Echter lopen we geregeld tegen kleinere maar ook grotere systeemfouten aan die zorgen dat het niet constant naar... Nostradamus is, als het allemaal precies zou werken als je verwacht een goed systeem. Echter lopen we geregeld tegen kleinere maar ook grotere systeemfouten aan die zorgen dat het niet constant naar behoren werkt.
Vaak worden fouten relatief snel opgelost maar zelfs dan zal er tussen moment van de fout ontdekken en de oplossing redelijk veel tijd. Vb. van een actuele fout . de roosters vullen zich niet automatisch in met beschikbare personeelsleden.

Frans Lunenburg Kwalitaria

Goed en betrouwbaar bedrijf met een snelle en behulpzame helpdesk.

Lucas

Ik werk nu al een paar jaar met dit programma en naar alle tevredenheid.
Het systeem is snel en de service van het bedrijf is top.

Hotel Abdij de Westerburcht

Positief:
Goede training, goede koppeling met Numbers, redelijk gebruiksvriendelijk

Negatief:
Geen updates/innovaties sinds start feb 2018.
(Nog) geen koppeling met Mews

Tessa (Planner Dorivit)

Dit bedrijf bied een goed functioneel en personeelsvriendelijk planningssysteem aan waar wij als bedrijf maar ook onze medewerkers erg blij mee zijn. Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Goede service,... Dit bedrijf bied een goed functioneel en personeelsvriendelijk planningssysteem aan waar wij als bedrijf maar ook onze medewerkers erg blij mee zijn. Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Goede service, helpdesk makkelijk bereikbaar en oplossingsgericht.
Erg blij mee, wij zijn tijdens de eerste maand gegroeid van 200 naar ruim 320 medewerkers en ook dit verliep soepel.

Super implementatie traject en support afdeling. De software stelt je als bedrijfsleider echt in staat controle te hebben op de planning. Iedereen weet altijd wanneer hij/zij moet werken en de... Super implementatie traject en support afdeling. De software stelt je als bedrijfsleider echt in staat controle te hebben op de planning. Iedereen weet altijd wanneer hij/zij moet werken en de medewerkers zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen taken. Daarnaast heb ik nu perfecte inzage op mijn productiviteit en loonkosten, de statistieken zijn onmisbaar geworden.

Thomas Kaper

Heel positief, het is een fijn systeem die ons veel werk uit handen heeft genomen.

Ik heb over het allemaal 95% van de gevallen zeer goede ervaring met nostradamus. Als het een keer niet goed gaat met nostradamus is het meestal overmacht/technische storing dus verklaarbaar.