Gina Fikke

Super fijn systeem voor het publiceren en maken van de roosters. Aantal zaken in het begin onduidelijk, met name dashboarden en het inzien van percentages bij verschillende afdelingen. Uiteindelijk... Super fijn systeem voor het publiceren en maken van de roosters. Aantal zaken in het begin onduidelijk, met name dashboarden en het inzien van percentages bij verschillende afdelingen. Uiteindelijk hulp bij gekregen, dus als deze tools optimaal werken is nostradamus een aanrader betreft roosters, personeel & cijfers in te zien.

Martini Hotel Group

Ben zeer tevreden over de contact momenten en de afspraken worden nagekomen. Heel fijn.

Tim Bossers/Jordaans Horeca Bedrijven

Mijn ervaringen met Nostradamus zijn over het algemeen goed. Waar ik wel regelmatig tegenaan loop is dat het contact niet snel genoeg (naar mijn zin) gaat. Vaak loop ik ergens tegenaan en dat heb ik... Mijn ervaringen met Nostradamus zijn over het algemeen goed. Waar ik wel regelmatig tegenaan loop is dat het contact niet snel genoeg (naar mijn zin) gaat. Vaak loop ik ergens tegenaan en dat heb ik dan het liefst direct opgelost. Een ticket insturen gaat dan weer een aantal uur overheen. Zeker, en daar is weinig aan te veranderen, zijn het vaak niet de kantooruren waarin er iets voorvalt en moet het toch vaak tot de volgende dag of na het weekend wachten. Wellicht dat de chatfunctie qua bereikbare uren uitgebreid kan worden? Ik begrijp dat de bedrijfsvoering daar misschien niet naar is maar voor een horeca ondersteuningsprogramma is het ook wel handig tijdens onze spitsuren bereikbaar te zijn.
Verder vind ik de mogelijkheden en de inzichten die Nostradamus bied fantastisch en ook prettig om te merken dat er continu verbetering in zit. Ik werk er zelf al geruime tijd mee en vind nog steeds nieuwe opties die in het systeem zitten.

Gabriel Coppoolse/ Camping Ons Buiten B.V.

Goede uitleg. speciale training vooraf is helpend. Prograam zit qua mogelijkheden en structuur goed in elkaar. rapportagemogelijkheden zijn legio!

Joey Weggers

Na verscheidene roosterprogrammas geprobeerd te hebben uiteindelijk bij nostradamus gebleven. Een erg uitgebreid programma waar veel zelf in te stellen is. Door verschillende kernindicatoren een... Na verscheidene roosterprogrammas geprobeerd te hebben uiteindelijk bij nostradamus gebleven. Een erg uitgebreid programma waar veel zelf in te stellen is. Door verschillende kernindicatoren een goed inzicht over hoe alle zaken er voorstaan. Daarnaast is de koppeling met untill erg soepel.

Brasserie Lodge Visdonk

Zeer goede ervaring en service door de jaren heen

Jordaans

Goede software wat correct aansluit aan de behoefte. Over het algemeen wordt er snel geschakeld mocht er iets niet werken. Enige aandachtspunt is dat het pakket aan het afslanken is wat het unieke... Goede software wat correct aansluit aan de behoefte. Over het algemeen wordt er snel geschakeld mocht er iets niet werken. Enige aandachtspunt is dat het pakket aan het afslanken is wat het unieke van nostradamus teniet zou kunnen doen.

Restaurant Ketelbinkie

Fijn systeem om mee te werken, Snelle service bij de helpdesk

Marc Rutjens / IQ Creative BV

We zijn gestart met Nostradamus in november 2018 om 2 hoofdredenen; Digitalisering van het personeelsbestand en het doel om de personeelskosten omlaag te brengen d.m.v. hun "slimme" online... We zijn gestart met Nostradamus in november 2018 om 2 hoofdredenen; Digitalisering van het personeelsbestand en het doel om de personeelskosten omlaag te brengen d.m.v. hun "slimme" online plansysteem. De communicatie is makkelijk, snel en helder. Alle personeelsleden vinden hun navigatiemethodes zeer gebruiksvriendelijk. Ook de koppelingen met o.a. onze kassasystemen zijn vlekkeloos verlopen. Hun supportteam bestaat uit enthousiaste professionals die te allen tijden voor je klaar staan, dit heeft het hele opstart proces voor ons een stuk makkelijker gemaakt. Ik kan Nostradamus van harte aanbevelen aan alle Horeca ondernemingen.

Nostradamus is zeer transparant en helder in de communicatie.