Majorcabar

Ik heb een duidelijke uitleg gekregen en ben heel vriendelijk te woord gestaan.

32ed

Nog weinig contact gehad maar op zich prima

Positief, effictientie van uren erg prettig. Echter op de browser via telefoon/tablet lastig akkoorderen en visueel/lay-out lastig (bijvoorbeeld pauzes invoeren bij uren correcties). Wellicht een... Positief, effictientie van uren erg prettig. Echter op de browser via telefoon/tablet lastig akkoorderen en visueel/lay-out lastig (bijvoorbeeld pauzes invoeren bij uren correcties). Wellicht een idee om per periode uren aan tekunnen geven ipv gemiddeld, ene maand 168 voor fulltimer andere maand 186 (afhankeljk vaan aantal dagen)

Restaurant Bavoort

Nostradamus heeft ons geholpen om meer rust te brengen in het roosterproces. Wij kunnen nu gestructureerd aan de slag met Arbeidsproductiviteit, personeelskosten én de verantwoordelijkheid van de... Nostradamus heeft ons geholpen om meer rust te brengen in het roosterproces. Wij kunnen nu gestructureerd aan de slag met Arbeidsproductiviteit, personeelskosten én de verantwoordelijkheid van de beschikbaarheid is bij de werknemers te komen liggen. Wat betekend dat we niemand meer hoeven te bellen/appen/mailen etc. Roosters kunnen wij nu vrij gemakkelijk binnen 30 min. af hebben.

Rico Willems H32

Prima overstap van planningsprogramma.
Zodra de koppelingen lopen hopen we er echt optimaal gebruik van te kunnen maken.

Van der Valk hotel Apeldoorn

Prettig, goede service via de telefoon alsmede via tickets die je kunt aanmaken.

Het enige wat af en toe lastig is, tijdens storingen met het klokken kun je enkel tijdens kantooruren bellen.

Oesterdam

Wij werken al tijden prettig samen met Nostradamus en vooral met Bob Nuijten!
Als er een vraag is dan wordt dit gelijk opgepakt en het pakket Nostradamus is heel flexibel in te zetten. Wij werken al tijden prettig samen met Nostradamus en vooral met Bob Nuijten!
Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Burgundy Street

Nostradamus is een zeer fijn medium om HR zaken en roostergerelateerde zaken te regelen. Ook is de tool om omzet tegenover personeelskosten te zetten zeer fijn. Er wordt goede begeleiding gegeven... Nostradamus is een zeer fijn medium om HR zaken en roostergerelateerde zaken te regelen. Ook is de tool om omzet tegenover personeelskosten te zetten zeer fijn. Er wordt goede begeleiding gegeven tijdens de periode van implementatie, zo zijn er een aantal trainingen en ook is de gelegenheid om vragen te stellen er en is er snel antwoord. Wij willen niet meer terug, ik kan het iedereen aanraden.

Nostradamus heeft onze bedrijfsvoering makkelijker gemaakt. De bal ligt bij de werknemer, in plaats van bij ons, de werkgever. Door een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid te combineren met een... Nostradamus heeft onze bedrijfsvoering makkelijker gemaakt. De bal ligt bij de werknemer, in plaats van bij ons, de werkgever. Door een hoge mate van gebruiksvriendelijkheid te combineren met een grote verscheidenheid aan functies, kunnen wij op dagelijkse basis beter sturen op cijfers.

Burgundy Street

Begeleiding vóór, tijdens en na implementatie erg goed.
Veel kennis van praktijksituaties en daardoor sluit Nostradamus goed aan bij de realiteit van de werkvloer.
We ervaren wel wat...
Begeleiding vóór, tijdens en na implementatie erg goed.
We ervaren wel wat oneffenheden in de koppeling tussen Nostradamus en onze kassasoftware. Hierdoor werkt een belangrijk deel van de functionaliteit nog niet naar behoren.