It's All About Christmas

De opstart was wat moeizaam, maar doordat wij voor Nostradamus als bedrijf een vreemde eend in de bijt zijn, komen we er wel. Vooral blijven communiceren ;)

Broer&Zus /KJ reijnen

Makkelijk rooster programma en werknemers app voor beschikbaarheid.

Thomas Brandsma

Het is even wennen maar uiteindelijk genieten wij van de vele functionaliteit van deze applicatie. De ondersteuning is zeer prettig.

St. Tropez / St. Maxime

Enorm goede begeleiding, duidelijke uitleg.
Het programma voldoet zeer zeker aan alle eisen die wij wilden hebben.

Bomenbezorgd.nl

Prettige samenwerking. Ze denken graag mee om het systeem zo goed mogelijk in te richten!

Grand cafe de Lindenhof

Vanaf moment één had ik een goed gevoel bij Nostradamus. De eerste afspraken waren erg ongedwongen, wat is als erg prettig heb ervaren. Het systeem is uitgebreid maar ontzettend werkbaar, de... Vanaf moment één had ik een goed gevoel bij Nostradamus. De eerste afspraken waren erg ongedwongen, wat is als erg prettig heb ervaren. Het systeem is uitgebreid maar ontzettend werkbaar, de verantwoordelijkheid ligt bij de medewerkers en niet bij het management, roosteren is een fluitje van een cent en de cijfers geven goede inzichten in de gang van zaken.
De implementatie fase was goed geregeld en erg overzichtelijk. Inmiddels werken we 2 maanden met het systeem en het werpt direct zijn vruchten af.
Ondertussen ook een aantal keer contact gehad met de helpdesk via chat of telefoon, telkens word ik zeer snel en goed geholpen. Een stukje software van topkwaliteit met een service die uit de kunst is. Een absolute aanrader.

Roel van Zanten

Kruitbosch Zwolle B.V.

Marlo de Vries

Erg klantgericht en veel kennis