The Grand Real Estate BV

Flexibel en servicegericht

Esther

Alleen maar positief

Van Os tassen en koffers

Onze ervaring is heel positief! Goede en duidelijke training, snelle feedback en goede bereikbaarheid. Het is een zeer gebruiksvriendelijk pakket.

Wander Island

Proactief oppakken van onze vraag en meedenken met oplossingen

Jacky / De Heldense Bossen

Het contact is altijd prettig. Het stappenplan om Nostradamus te implementeren binnen het bedrijf is helder en werkt goed. Het systeem zelf is ook makkelijk in gebruik.
John is ook erg geduldig...
John is ook erg geduldig en helpt waar nodig.

Brenda van der Tas Oakwoodgrill Restaurant

Heel prettig bedrijf om mee te werken. Zou het zeker aanraden als je online je roosters wil maken.
Fijne duidelijke uitleg van alles.

kingGlass

Zeer tevreden

De Toren Eten & Drinken

Top: Fijne samenwerking. Duidelijk systeem. Goed contact. Duidelijke uitleg.

Top: Fijne samenwerking. Duidelijk systeem. Goed contact. Duidelijke uitleg.

Tip: Sommige onderdelen te omslachtig om aan te passen. Hierin worden al verbeteringen doorgevoerd gelukkig, wordt het systeem flexibeler van en dus wij als horeca ondernemers ook.
Telefoon toegankelijkheid: Verbeteren mogelijkheden met telefoon belangrijk punt. Snelle kleine aanpassingen op rooster zijn nu niet mogelijk bijvoorbeeld. Scheelt veel tijd en snelheid als de site toegankelijker zou worden via telefoon.