Brutaal

Top:
-hulde aan Toine voor zijn kunde en geduld! Dank daarvoor
-prettige online omgeving, helder en gebruiksvriendelijk
tip:
-het zal aan ons liggen maar de personeelskaarten...
Top:
-hulde aan Toine voor zijn kunde en geduld! Dank daarvoor
-prettige online omgeving, helder en gebruiksvriendelijk
tip:
-het zal aan ons liggen maar de personeelskaarten en dan vooral de uren-kaart vinden wij lastig "te lezen" en daardoor ook lastig toe te lichten aan personeel

Mixedkitchen020

Geweldig fijne samen werking

tijssen

Ik heb een goed ervaring met nostradamus. De eerste maanden wordt je goed begeleidt en kun je met al je vragen hier terecht.

Brenda van der Tas / Oakwoodgrill

Werk inmiddels al een aantal jaren met nostradamus. Hele fijne samenwerking met vragen kan je er altijd terecht. Service en klantonderhoud is echt heel toegankelijk.

Schippers Bouwmaterialen BV

Zeer dienstbaar en betrouwbaar

Delfins

Het programma werkt mooi. Er zijn wat bugs met de rapportages maar dit wordt goed opgepakt.

DAVO

We gebruiken Nostradamus nu ruim een jaar. Ik ben tevreden over de personeelsdossiers, het registreren van verlof en ziekte, het roosteren en het registreren van de uren (ook al klokken we nog... We gebruiken Nostradamus nu ruim een jaar. Ik ben tevreden over de personeelsdossiers, het registreren van verlof en ziekte, het roosteren en het registreren van de uren (ook al klokken we nog steeds niet in). Voor mijn gevoel gebruiken we Nostradamus nog niet optimaal, want op de één of andere manier lukt het ons niet om beter inzicht te krijgen in de personeelskosten. Niemand snapt echt hoe het programma werkt op dat gebied.

Lucky the Feel Good Provider

Fijn systeem met veel mogelijkheden.

Gezond-mooi van Frits

Compleet pakket, dat door hele team gebruikt kan worden

The Grand Real Estate BV

Flexibel en servicegericht