Zeer tevreden , producten inorde en snelle service

Good!

Quick delivery

Make it cheaper 😄

Correcte afhandeling

Dimitar

Heel erg tevreden.

producten van hoge kwaliteit en snelle levering.

vandenhende Henri Rik

Ok

Ik had van Nootrofit gehoord in de podcastst van Eindbazen. Ik heb nog niet echt ervaring met nootropica, maar heb nu iets besteld en dat werd snel bezorgd :)

AK

Mijn eerste indruk van de website was dat het er strak en professioneel uitzag. Wat mij betreft onderscheidt de webshop zich van andere webshops door de uitgebreide productinformatie en de money...

- uitgebreide productinformatie waar je wat aan hebt
- money back guarantee op bepaalde merken
- website zag er professioneel uit en werkte perfect
- je kan zowel op 'doel' als op 'product' naar artikelen zoeken

- accurate informatie levertijd bieden
- formulering mailtje conformation order herzien
- niet dubbelop communiceren over betaling (Ingenico/Nootrofit)
- bezorgoptie aanbieden waarbij pakketje op centraal punt wordt geleverd, of kunnen aanvinken dat het naar buren mag
- stimuleren dat gebruikers meer reviews achterlaten of linken naar bestaande reviews van producten op andere sites

Nienke

Duidelijke beschrijving product en snelle levering

Bestelling volgende dag in huis. Na meer dan een week bellen heb ik mijn gedeeltelijke pakket binnen. Een product moet nog steets worden na gestuurd waarvoor ik al heb betaald. Geen update over nieuwe levering. Product stond wel in vooraad op site.