8.5/10

Negatief: het product dat ik kocht kostte 20€ plus verzendkosten. In de doos zat een formulier dat het product voor 7,50€ verkrijgbaar was! Wat een vreemde manier om met je klant te communiceren....

Zie mijn opmerkingen in het eerste blok

Reactie NootroFit.nl:

Hi Ineke,

Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt ervaren.
Om onze service beter te laten verlopen hoor ik graag van je op welke punten we kunnen verbeteren. Je geeft aan dat je een opmerking hebt geplaatst, mag ik vragen waar je deze hebt geplaatst? In onze gegevens kan ik namelijk geen email of bericht van je terugvinden.

Desbetreffende de 7,50, dit geeft de producent ons mee om te delen met klanten. Als je goed kijkt zul je zien dat het hier om de 10 Capsule variant gaat en niet om de 30 capsules zoals jij hebt aangekocht.

De levering zou ik graag verbeteren, ik zal je feedback meenemen en delen met de verschepende partij DHL.

Lars

Buunk

Goed assortiment

Niet alles was op voorraad

Heel prettig, alleen jammer dag de producten welke ik nog meer wou uitverkocht waren.

Duidelijke omschrijvingen

Marcel Maasbach

Nieuwe gast

Video

Nog niet genoeg gekend

NVT

Wel wat duur vind ik

Nette website, info lijkt wel wat op mannen gericht. Apha brain gekocht op aanraden van een vriend. Helaas werkt het bij mij te sterk. Ik krijg lichte hoofdpijn en 1 pil werkt lang door. Ik heb er...

Dat ze dingen retour nemen

Tests producten op vrouwen?

Goed werkende producten van Onnit!

De leverdienst DHL laat steken vallen. Zij hebben mijn bestelling bij Nootrofit voor de deur gelegd wanneer ik niet thuis was. Dit is niet de bedoeling lijkt mij en in mijn wijk is het een wonder dat het pakketje er nog was.

Eerste ervaring met nootrofit. Ik ben nog niet thuis in de markt van supplementen etc. dus het was redelijk moeilijk om te weten wat ik echt nodig had

Snelle levering is een grote plus

minimumbedrag voor gratis levering kan misschien lager.

Super produckt en ook heel snel versonde

Niels

Prima levering en snel

Niet bijzonder. Was pas mijn eerste bestelling.

Vooralsnog niet