Alf

Prima order entree, stipte levering

Goede informatie, soepel bestelproces

Eric

Gewoon goed

Duidelijk

Meer jocko fuel producten

Mie De Deyne

Goeie communicatie, heerlijk product en nette super vlotte verzending.

Top product, snelle levering en verzorgd

Geen, totaal geen

Johan

Everything is clearly layout on the website and stock inventory is shown

Every item has clear descriptions of what the item is. Helps to make better nutritional decisions.

Gerard

Absoluut Top

Artem

Good store

Fast delivery

Lower prices

Joel

Kwaliteitsproducten

Het is goed zoals het is

BULLETPROOF

TOP.

PRODUCT ON TOP LEVEL

geen, allemaal topniveau

Martin Plag

Ja eh.. besteld en geleverd. prima toch? Wat valt er mee rte zeggen?

Geen bijzonderheden.

Ik heb een potje Alpha Brain besteld, puur uit nieuwsgierigheid; ik doe dat wel meer, supplementen van allerlei aard uitproberen.

Wat mij echter opvalt is dat er bij de reviews op de...

Wat mij echter opvalt is dat er bij de reviews op de productpagina van Nootrofit onder Alpha Brain slechts 9 reviews staan, die allen wel heeeeel erg sprankelend, lovend en uitmuntend zijn en waar bovendien de helft niet uit Nederland afkomstig is.

Dat komt niet bepaald realistisch over. Eerder als een gemanipuleerde selectie om toch vooral aan te dikken dit product aan te schaffen. Beste Nootrofit: DAT is niet waarom reviews bestaan. Dat is volgens de bestaande definities 'misleiding' en als het dermate overduidelijk is als bij dit product, onderbouwt dat niet bepaald de geloofwaardigheid of de credibility van een webshop.

Samengevat over het product (want ik neem het nu al de hele week): het doet helemaal niks. En dan ben ik iemand die gevoelig is voor allerlei subtiele invloeden van mineralen, vitaminen en substanties. Alles wat er in die paar geselecteerde reviews staat is volkomen bijeen gefantaseerd en is op geen enkele wijze terug te herkennen wanneer men het product neemt. (En nee, ook niet wanneer men bij wijze van experiment dubbel doseert, want dat doe ik dan ook opzettelijk om te zien of dat wel enige invloed uitoefent.)

Dus, samengevat: verbeterpunten? DAT dus. Credibilty door echte reviews en niet geselecteerde fantasieberichten om sales te propaganderen.

Klant

Geel goed