Erik

Super! Schnell! Alles perfekt!

Schnell und zuverlässig

Weniger Verpackungsmaterial

Dumonsau F.

Goede communicatie en correcte levering.

Vlug antwoord gekregen op mijn mails en correcte info en levering gekregen.

Even tussentijds mailtje over bestelling die uit buitenland moet komen maar is heel miniem verbeterpunten.

John Hignite

I had ordered the same product from a different company and it wasn't delivered. Not to mentioned cusomter service was terrible. Here, the order was confirmed and delivered fast!

Fast delivery

None. Service was perfect.

Wil

Ik heb nog niks ontvangen of gehoord wantchet pakket is retour gegaan door iets met de post

Geen idee, maar die gaan nog nog komen. Ik kan geen mening geven over iets wat niet geleverd is

Laat mensen weten wat er aan de hand is. Als er beloofd word dat het de volgende dag bezorgd word en dat gebeurd niet door omstandigheden dan is het fijn om info te krijgen. Tot nu toe niks gehoord.... Laat mensen weten wat er aan de hand is. Als er beloofd word dat het de volgende dag bezorgd word en dat gebeurd niet door omstandigheden dan is het fijn om info te krijgen. Tot nu toe niks gehoord. Wel betaald maar niks ontvangen

Reactie NootroFit.nl:

Hi Wil,
Bedankt voor je feedback,
Hi Wil,
Bedankt voor je feedback,
Nadat ik je review had gelezen heb ik gelijk ervoor gezorgd dat er een ander pakket de deur uit is gegaan vanuit ons. Zodra de trackings gegevens live zullen gaan krijg je hier bericht van.
Ondanks dat we in 99.6% van de tijd binnen 24 uur leveren, komt er wel eens een pakketje dat wat problemen tegenkomt tijdens transport. Bij de gegevens van jouw pakket zie ik, dat mits alles goed was gegaan het pakket gewoonweg de volgende dag geleverd zou zijn geworden. Wat de schade heeft veroorzaakt weet ik helaas zelf ook nog niet. Onze excuses voor enige vertraging!
Ik neem je feedback ook mee om te kijken hoe we het kunnen verbeteren. Op dit moment verwachten wij dat PostNL en andere logistieke partijen gewoon hun werk doen, en ook spoedig laten weten mits er problemen zijn direct aan de klant. Wie weet dat hier nog kansen liggen om de communicatie hier te verbeteren.

Krisjanis LELIS

Fast delivery and great service!

Delivery speed

More onnit products

Andre Wesdorp

Mee bekend geraakt door een podcast. Al eerder besteld en daar goede ervaringen mee.

Duidelijk uitgelegd. Duidelijke website.

Staan dingen bij die de laatste keer dat ik bestelde ook uitverkocht waren. Het kan toeval zijn, maar ik denk dat ze nog steeds uitverkocht zijn. Wellicht handig om het dan gewoon niet te promoten... Staan dingen bij die de laatste keer dat ik bestelde ook uitverkocht waren. Het kan toeval zijn, maar ik denk dat ze nog steeds uitverkocht zijn. Wellicht handig om het dan gewoon niet te promoten op de site.

Veronika Szalai

Heel snel levering

Snel

Ackaert

Sublime

Super snelle levering en goede uitleg

Manu Barbé

Zeer goed, vlot kunnen bestellen en zeer snelle levering

alle info was zeer duidelijk

neurogum in uw assortiment hebben :-)

Johan Gagelmans

Mooi aanbod en snelle levering

Groot aanbod

De zoekfunctie vond ik moeilijk terug.