H

Prettige mensen. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Horstede

Na bezoek aan de winkel/showroom goed geadviseerd en duidelijke afspraken gemaakt. Op afgesproken tijdstip offerte ontvangen welke wederom na overleg netjes werd omgezet in een opdracht. De... Na bezoek aan de winkel/showroom goed geadviseerd en duidelijke afspraken gemaakt. Op afgesproken tijdstip offerte ontvangen welke wederom na overleg netjes werd omgezet in een opdracht. De uitvoering verliep vlot, vakkundig en netjes. Een tevreden klant erbij!

Rosmolen

Niets op aan te merken.

Jolanda

Prima bedrijf, prettig personeel. Komt afspraken na.

Paul

Mooie winkel met uitgebreid assortiment, medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor advies. Maten voor raambekleding werden netjes thuis opgemeten en er werd contact gehouden om levering/montage zo... Mooie winkel met uitgebreid assortiment, medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor advies. Maten voor raambekleding werden netjes thuis opgemeten en er werd contact gehouden om levering/montage zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten. Erg tevreden met het eindresultaat! Enige verbeterpuntje: de medewerker in de winkel bleek niet alle montagemogelijkheden van Luxaflex te kennen, in de folder die ik meekreeg las ik over FrameFix en dat bleek voor mij de gewenste oplossing.

Landsman

Prima. Goed advies. Keurig gelegd. Erg mooie vloer geworden.

Frank Siero

Geweldig van het verkoopgesprek tot het monteren van de raambekleding. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Esther de Groot

Behulpzaam, persoonlijk en vriendelijk

Cobbler

Zeer goed. De datum van de plaatsing is door ons soms verschoven en dat was geen probleem. Na wateroverlast kwamen ze snel met een goede oplossing en reparatie waar nodig. De werknemers zijn erg... Zeer goed. De datum van de plaatsing is door ons soms verschoven en dat was geen probleem. Na wateroverlast kwamen ze snel met een goede oplossing en reparatie waar nodig. De werknemers zijn erg vriendelijk en werken goed door. Ze denken goed mee. Wij zijn erg tevreden.