Fred de Leeuw

Enige tijd geleden heeft dit bedrijf een vlier gelegd na een waterschade. Enige tijd later begon de vloer op te bollen. Zonder enig probleem opgelost door Noordman. Geweldig door vakman Stefan.... Enige tijd geleden heeft dit bedrijf een vlier gelegd na een waterschade. Enige tijd later begon de vloer op te bollen. Zonder enig probleem opgelost door Noordman. Geweldig door vakman Stefan. Grote klasse.

Gerjan Mollenhorst

Meedenkend tijdens de verkoopfase en uitstekende service.

Mark de Weijer

Vriendelijk, behulpzaam en geduldig

D.Barnevld

Wij hebben het contact met jullie als prettig ervaren

Jenni

Veel keuze. Zeer goed advies en vriendelijk 'meedenken'

Schiphorst

Mooi kwaliteit. Goede service en aardige mensen

Jasper Ringoir

Alle vloeren en gordijnen in ons nieuw huis zijn een paar jaar terug geleverd door Noordman, recent hebben we nog een paar rolgordijnen uitgezocht en met alles zijn we heel goed geholpen. Er werd... Alle vloeren en gordijnen in ons nieuw huis zijn een paar jaar terug geleverd door Noordman, recent hebben we nog een paar rolgordijnen uitgezocht en met alles zijn we heel goed geholpen. Er werd ruim de tijd genomen met uitzoeken en de levering was ook keurig. alles is netjes gelegd en opgehangen en alle rommel weer keurig opgeruimd. kortom wij zijn zeer tevreden en als we nog eens iets nodig hebben twijfelen we niet waar we heen gaan. mogelijk is het niet de voordeligste maar de kwaliteit en service is in elk geval goed.

Fijne persoonlijke service

H.C.M. Hedeman

Alles is uitgevoerd zoals vooraf besproken