Rene Klomp

Al eerder, meerder keren afspreken mee gemaakt.

M. Groffen - Wolf

Wij zijn al vele jaren klant en zullen ook zeker klant blijven! Naar volle tevredenheid hebben zij laminaat, gordijnen en zonnewering bij ons geplaatst. Perfect! Heel kundig en aardig personeel. Wij zijn al vele jaren klant en zullen ook zeker klant blijven! Naar volle tevredenheid hebben zij laminaat, gordijnen en zonnewering bij ons geplaatst. Perfect! Heel kundig en aardig personeel.

Jan en Marianne Groffen, Wapenveld.

M. Kramer

Wij hebben een pvc-vloer en alle raambekleding voor onze nieuwbouwwoning bij Noordman gekocht. Ze hebben dit snel geleverd en geplaatst. We zijn zeer tevreden over Noordman. Ze hebben ons vooraf en... Wij hebben een pvc-vloer en alle raambekleding voor onze nieuwbouwwoning bij Noordman gekocht. Ze hebben dit snel geleverd en geplaatst. We zijn zeer tevreden over Noordman. Ze hebben ons vooraf en ook tussentijds goed geadviseerd en geholpen. Het zijn deskundige vakmensen die bovendien erg vriendelijk zijn en waarmee we het contact als zeer prettig hebben ervaren. De (kleine) problemen werden snel en netjes opgelost. We zijn heel blij met onze nieuwe vloer en (vouw)gordijnen en jaloezieën. Wanneer we een nieuwe vloer of andere raambekleding nodig hebben, komen we zeker bij Noordman terug!

David

We zijn uitstekend geholpen met onze trapbekleding

R. Snels

Een bedrijf die de klant op nummer 1 zet

Rutger Pronk

Fijne professionele zaak waar ze echt meedenken met de klant. Dik tevreden!

fan van Kessel

We zijn goed geholpen in de winkel. De monteur heeft keurig en stil gewerkt, we merkten nauwelijks dat hij er was. Heel prettig.

J.C. Vos

Goed geïnformeerd en geadviseerd .De afspraken werden goed nagekomen.
Kortom,goed bedrijf en zeker de moeite
waard bij een nieuwe aankoop.

Johan

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf waren zeer goed, door meedenkende en flexibele houding, verorzaakt door eisen Wbv., een mooie vloer gekregen en snel en netjes geleverd en gelegd door hun... Mijn eerste ervaring met dit bedrijf waren zeer goed, door meedenkende en flexibele houding, verorzaakt door eisen Wbv., een mooie vloer gekregen en snel en netjes geleverd en gelegd door hun stoffeerder, waarbij er ook bij leggen duidelijk met de klant werd meegedacht.

Ruben Remmerts

Fijne communicatie, goede kwaliteit en zeer precies geleverd, top!