Jelte de Jong

Uitstekend bedrijf waar wij onze pvc vloeren hebben gekocht en via Noordman hebben laten leggen. Vriendelijke vakmensen, werken snel maar secuur, direct contact bij vragen of onduidelijkheden en een... Uitstekend bedrijf waar wij onze pvc vloeren hebben gekocht en via Noordman hebben laten leggen. Vriendelijke vakmensen, werken snel maar secuur, direct contact bij vragen of onduidelijkheden en een prachtig resultaat op de drie verdiepingen die zijn gelegd door Gebr. Elken. Ook voor hen complimenten!

Simone Weber

Altijd vriendelijk geholpen, netjes gemonteerd en problemen lossen ze goed op.

Brit van Rijssen

Top bedrijf!
Top bedrijf!
Goed meedenkend over de mogelijkheden. Niets is ze te veel terwijl het echt een zoektocht was vanwege bijzondere ramen en afmetingen. Ook een zeer nette en prettige monteur en wij zijn heel tevreden met het resultaat!

Rene Haverkort

Een prettige bedrijf met veel keuze en vakmensen in dienst.

Anneke Willemse

Altijd plezierig om daar de koop te sluiten. Deskundigheid en services staan voorop. Ze vertrekken vanuit een open houding en denken met je mee. Vervolgens komen ze bij je thuis om alles op te meten... Altijd plezierig om daar de koop te sluiten. Deskundigheid en services staan voorop. Ze vertrekken vanuit een open houding en denken met je mee. Vervolgens komen ze bij je thuis om alles op te meten waardoor je het gevoel krijgt dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Vervolgens zorgen ze voor het ophangen van de raamdecoratie op een vakmatige manier conform de afsprak. Wij zijn blij met het eindproduct al vele jaren.

Henni Boeve

Ervaringen met Noordman Vloer-en Raambekleding is altijd al positief geweest. Deskundig advies en nooit geen problemen. Kortom een aanrader/aanbeveling met dit bedrijf zaken te doen.

Landman

Wij hebben goede ervaringen met Noordman. Wij hebben vloer en raambekleding van Noordman welke goed en netjes geplaatst zijn.

De Vroomen

Goed, vriendelijk, men vertrouwd de klant

Souman

Heel tevreden , goed advies. Veel geduld en nette medewerkers, goede kwaliteit producten!