Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Renny Landstra

Zeer klantvriendelijk

baukje wiersma

Nou in 1woord top .alles stond netjes klaar .precies wat we gevraagd hadden .en ook toen we terug gingen stonden ze weer klaar .en Dan die bagageservice .dat was fijn hoor .wr konden direct een... Nou in 1woord top .alles stond netjes klaar .precies wat we gevraagd hadden .en ook toen we terug gingen stonden ze weer klaar .en Dan die bagageservice .dat was fijn hoor .wr konden direct een tochtje maken op de fiets zondrr de bagage mee Te hoeven Zeulen .

a.hofman

Goede ervaring

Kayleigh Boer

Heeft altijd nette fietsen en houden zich aan de gemaakte afspraken. Ik vind wel dat er wat moet veranderen qua annuleringen. Het is mij namelijk niet duidelijk of ik wel of niet mijn geld daar van... Heeft altijd nette fietsen en houden zich aan de gemaakte afspraken. Ik vind wel dat er wat moet veranderen qua annuleringen. Het is mij namelijk niet duidelijk of ik wel of niet mijn geld daar van terug krijg.

Annette

Hele goede service. Fietsen staan al klaar als je van de boot komt. Als er iets is met de fietsen dan wordt dat direct verholpen.

Thomas Knieps

Alles prima

Odien van 't Riet

Prima service. Toen we van de boot afkwamen zagen we op de kade al een busje van uw bedrijf staan met onze fietsen.

Ruud Mosk

Wij zijn zeer tevreden. We hebben nu al drie jaar achter elkaar bij dit bedrijf fietsen met een hondenkar gereserveerd en altijd tot volle tevredenheid. Het materiaal is in goede staat.
Vorig...
Vorig jaar een keer lekke band met de hondenkar en we konden deze gelijk omwisselen op een servicepunt in de buurt. Een keer een fiets gereserveerd en door omstandigheden moest een van ons gezelschap afzeggen. Geld terug zonder problemen. De fietsen staan altijd keurig op tijd op de afgesproken plaats. Dus volgend jaar graag weer en zeker aan te bevelen!

Frans

Uitstekend

Marieke Vaandrager

Erg klantvriendelijk en een goede service.