Bij vertrek
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Ontvangst bij aankomst
9.8/10
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Ria de Jong

Joke Groskamp

Al zoveel jaar geweldige service, ik wil nooit anders dan een fiets van Noorderlicht! Klantvriendelijkheid staat bij jullie hoog in het vaandel en de fietsen zijn prima!

Aartje Foppen

Prima geregeld. De fietsen stonden klaar en onze bagage werd keurig bij ons hotel afgeleverd. Wij vonden het heel fijn dat de fietsen voorzien waren van Fietstassen!

M Verbeek

Vriendelijke mensen, goede service. Baggage werd alvast naar vakantieadres gebracht, en droog in de schuur gelegd!

Roy Veltman

Goed geholpen, goede fietsen, prima dus!

Alex Lambers

Fantastisch bedrijf met enorm lieve en behulpzame mensen. Fietsen zijn van hoge kwaliteit en indien er problemen zijn worden deze heel snel opgelost.

TQ Haarlem

Prima service, fietsen staan klaar bij het huisje en worden na afloop weer opgehaald.

M. Koopman

Tijdens ons weekendje weg 2 fietsen gehuurd. Wij zijn beiden langer en hadden dit aangegeven bij de reservering. Hier werd goed rekening mee gehouden. Fietsen stonden bij aankomst klaar en ook de...

Marianne

We zijn erg vriendelijk en prettig geholpen.

Jos van Harteveld

Al meer dan 25 jaar maak ik gebruik van de fietshuur diensten van de familie Damstra. Altijd op tijd en zeer prettige samenwerking. Is er iets niet naar zin van de fiets, dan wordt er meteen actie...