Bij vertrek
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Ontvangst bij aankomst
9.8/10
9.5/10
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Jetske

Het was prima in orde. Bij aankomst stond de fiets al klaar en ook het inleveren was duidelijk. Er was een klein probleem met het zadel. Ik was in de buurt en dit werd snel en vakkundig verholpen.

Arjen Meima

Erg klantvriendelijk an attent en goede fietsen.

Ria de Jong

Joke Groskamp

Al zoveel jaar geweldige service, ik wil nooit anders dan een fiets van Noorderlicht! Klantvriendelijkheid staat bij jullie hoog in het vaandel en de fietsen zijn prima!

Aartje Foppen

Prima geregeld. De fietsen stonden klaar en onze bagage werd keurig bij ons hotel afgeleverd. Wij vonden het heel fijn dat de fietsen voorzien waren van Fietstassen!

M Verbeek

Vriendelijke mensen, goede service. Baggage werd alvast naar vakantieadres gebracht, en droog in de schuur gelegd!

Roy Veltman

Goed geholpen, goede fietsen, prima dus!

Alex Lambers

Fantastisch bedrijf met enorm lieve en behulpzame mensen. Fietsen zijn van hoge kwaliteit en indien er problemen zijn worden deze heel snel opgelost.

TQ Haarlem

Prima service, fietsen staan klaar bij het huisje en worden na afloop weer opgehaald.

M. Koopman

Tijdens ons weekendje weg 2 fietsen gehuurd. Wij zijn beiden langer en hadden dit aangegeven bij de reservering. Hier werd goed rekening mee gehouden. Fietsen stonden bij aankomst klaar en ook de... Tijdens ons weekendje weg 2 fietsen gehuurd. Wij zijn beiden langer en hadden dit aangegeven bij de reservering. Hier werd goed rekening mee gehouden. Fietsen stonden bij aankomst klaar en ook de bagage service vonden wij erg fijn! Bedankt!