Bij vertrek
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Ontvangst bij aankomst
9.8/10
9.5/10
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Jaap Smook

Thuis besteld,
Wn bij de boot afgehaald.
Voor mijn vrouw was de fiets te groot geen probleem werd direct omgeruild .
Na een paar dagen fietsen had mijjn zoontje een probleem met...
Thuis besteld,
Wn bij de boot afgehaald.
Voor mijn vrouw was de fiets te groot geen probleem werd direct omgeruild .
Na een paar dagen fietsen had mijjn zoontje een probleem met zijn fiets naar noorderlicht gegaan en zonder problemen om omgeruild.
Dit is eigenlijk zoals alles op Terschelling .
Niks moet alles mag nnnuhh rustig an.
Oh ja en de bagage service ideaal.
Omdat je naast de boot je fiets haald en brengt hoef je niet ver te lopen met je bagage

Langerak

Prettig en vriendelijk, goede service en meedenkend! Iedere keer als we naar Terschelling gaan kiezen we voor fietsen van Noorderlicht.

Sondeijker

Hele goede en vriendelijke dienstverlening. Ook geweldig dat bagage wordt gebracht naar en opgehaald op adres accommodatie. Jammer dat de bagage op onze camping Hoorn op Terschelling niet in een... Hele goede en vriendelijke dienstverlening. Ook geweldig dat bagage wordt gebracht naar en opgehaald op adres accommodatie. Jammer dat de bagage op onze camping Hoorn op Terschelling niet in een soort van overdekt hokje geplaatst kon worden. De bagage stond gewoon op de grond bij de parking. Nu was er geen probleem, omdat het schitterend weer was, maar bij regen en ander slecht weer voorzie ik veel problemen. Daarom in totaal dus vier sterren en (nog) geen vijf.

Ron Schipper

Prettige en persoonlijke behandeling

Siny

Al een aantal jaren fietsen van Noorderlicht: prima service. Zelfs een x fiets mee gekregen van dhr Damstra, omdat mijn man liever een grotere fiets had.

Fortuin

Prima verhuur, fietsen stonden klaar bij de boot, tussendoor voetensteuntjes extra vast laten zetten, prima service

Eline

Wij huren onze fietsen al jaren bij Noorderlicht! De fietsen zijn altijd prima in orde en de service is top!

Krista Jansen

Professioneel en klantvriendelijk

Sandra Fijlstra

Zeer klantvriendelijk, alles is goed van te voren geregeld.

E. Snijder

Afgelopen zomer fietsen gehuurd voor mij, mijn 2 kinderen en mijn moeder.