Bij vertrek
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Ontvangst bij aankomst
9.8/10
9.5/10
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

H. Tiekstra

Zeer klantvriendelijk, goede service. Eigen fiets ging stuk, kreeg vervolgens 3 dagen zonder kosten een elektrische leenfietsen mee.
Eigen fiets tegen zeer goede prijs gerepareerd.

Jan de Weerd

Wij hebben fietsen bij u gehuurd inclusief bagagevervoer.
Niets dan lof, de bagage stond keurig op tijd bij ons vakantie adres. Al eerder dan wij er waren,en bij de terug reis (na twee weken)...

Wat zou jij anders doen?

Een klein puntje. mocht u in de loop van de tijd nieuwe fietstassen aanschaffen probeer da tassen te krijgen die waterdicht zijn. Verder niets dan lof.

Nienke van der Veer

Bagagevervoer ging helemaal prima, en omruilen voor andere fiets daarbij was ook geen moeite teveel

Wat zou jij anders doen?

Dank voor de geweldige service en vriendelijkheid en tot volgend jaar!

m heemskerk

Top geen op of aanmerkingen
er wordt mee gedacht en als er vragen zijn kan je altijd bellen top

het was super geregeld
echt een aanrader

ria de jonge

Niets op aan te merken, prima.

Wat zou jij anders doen?

Er hoeft niets veranderd te worden, fantastische service, prima fietsen, klantvriendelijke benadering
10+ !!!

janneke

Perfect geregeld, zowel de fietsen, incl de fantastische hondenkar (speciaal voor grote honden!!) bij de boot,
als bagage naar onderkomen.

prima zo

J. Voortman

Prima. Met aandacht voor de klant. Heerlijk om zo met de klant de meest optimale oplossing te komen. Geen zorg voor de bagage . Prima bedrijf

Wat zou jij anders doen?

Niet anders doen. Blijf zo doorgaan met deze formule.

Yaël Koudstaal

Verschillende keren geweest. Altijd vriendelijke medewerkers en goede service, staan gelijk voor je klaar. Goed onderhouden fietsen en ruime keuze. Jong en oud, voor ieder wat wils. Top adres.

M

Wij hebben fietsen gehuurd bij jullie, maar toen wij aankwamen duurde het echt heel lang tot wij onze fietsen kregen en toen pas werd er gemeld dat, de fietsen die wij hadden besteld 4 maanden...

fietsen beter registreren

Reactie Noorderlicht fietsverhuur:

Beste Mirte,

Gisteren heb ik even overlegd met mijn collega's en gevraagd wat er precies fout is gegaan. Het is inderdaad zo dat je de fietsen met rekjes voorop hebt besteld en dat deze op de dag van aankomst niet meer beschikbaar waren. Er is helaas een dubbele bestelling geweest en daarom hebben je een vervangende fiets meegekregen.

Op de tweede dag van je vakantie hebben we er alsnog voor kunnen zorgen dat je van ons een splinternieuwe Sparta Pickup, met voorrekje, hebt meegekregen. Daarbij heb je nog extra korting gekregen en heb je de hele vakantie op je nieuwe fiets gereden.

Toen je gisteren voor vertrek je sleuteltje bent kwijt geraakt heb ik je nog geholpen met het reservesleuteltje zodat je weer snel verder kon.

Jammer om te lezen dat je dan zo ontevreden bent over onze service, we hopen dat je een fijne reis naar huis hebt gehad.

Kevin Damstra
Noorderlicht fietsverhuur

Fam de Jong

Voordelig Goede service Klantvriendelijk Aanrader!!