Bij vertrek
7.6/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Ontvangst bij aankomst
9.8/10
Service tijdens je vakantie
7.9/10
Het online bestellen van fietsen

Yaël Koudstaal

Verschillende keren geweest. Altijd vriendelijke medewerkers en goede service, staan gelijk voor je klaar. Goed onderhouden fietsen en ruime keuze. Jong en oud, voor ieder wat wils. Top adres.

M

Wij hebben fietsen gehuurd bij jullie, maar toen wij aankwamen duurde het echt heel lang tot wij onze fietsen kregen en toen pas werd er gemeld dat, de fietsen die wij hadden besteld 4 maanden...

fietsen beter registreren

Reactie Noorderlicht fietsverhuur:

Beste Mirte,

Gisteren heb ik even overlegd met mijn collega's en gevraagd wat er precies fout is gegaan. Het is inderdaad zo dat je de fietsen met rekjes voorop hebt besteld en dat deze op de dag van aankomst niet meer beschikbaar waren. Er is helaas een dubbele bestelling geweest en daarom hebben je een vervangende fiets meegekregen.

Op de tweede dag van je vakantie hebben we er alsnog voor kunnen zorgen dat je van ons een splinternieuwe Sparta Pickup, met voorrekje, hebt meegekregen. Daarbij heb je nog extra korting gekregen en heb je de hele vakantie op je nieuwe fiets gereden.

Toen je gisteren voor vertrek je sleuteltje bent kwijt geraakt heb ik je nog geholpen met het reservesleuteltje zodat je weer snel verder kon.

Jammer om te lezen dat je dan zo ontevreden bent over onze service, we hopen dat je een fijne reis naar huis hebt gehad.

Kevin Damstra
Noorderlicht fietsverhuur

Fam de Jong

Voordelig Goede service Klantvriendelijk Aanrader!!

Fam. Sikkema

Uitstekende fietsverhuur, al 22 jaar hier onze fietsen gehuurd met de familie en dit jaar natuurlijk weer. Altijd vriendelijk, eerlijk en gezellig! zeker een aanrader.

Wat zou jij anders doen?

niks, alles is altijd prima geregeld!

Nick

Opzich goede service, raad het niet aan aangezien ik schade heb moeten betalen waar geen schade zat. Eigenaar zag zelf dat er geen schade was maar werd genaaid waar ik zelf bij stond. Geen aanrader

Klant te vriend houden

Reactie Noorderlicht fietsverhuur:

Beste Nick Hopmans,

Afgelopen week hebben we geprobeerd je te bereiken, helaas hebben we geen reactie meer ontvangen.

Zoals je weet ben je betrokken geweest bij niet alleen de vernieling van jouw gehuurde fiets maar ook bij de vernieling van een fiets gehuurd door iemand anders. Alles bij elkaar bedraagt de schade meer dan 800 euro.

In goed overleg, samen met de politie Terschelling zijn we overeengekomen dat als jij jouw deel van het beschadigde zou vergoeden, dat wij de reparatiekosten op ons zouden nemen en daarbij geen aanklacht zouden indienen van de vernieling.

Jammer om te lezen dat jij nu degene bent die zich "genaaid" voelt...

Kevin Damstra
Noorderlicht fietsverhuur

Paul Bink

Het was allemaal top geregeld: hele goede en fijne fietsen, transport van de bagage naar en van de B&B verliep vlekkeloos, zeer vriendelijke medewerker, duidelijke locatie voor ophalen/afleveren bij...

Wat zou jij anders doen?

Niets, ga vooral zo door.

Yvonne Kaandorp

Beste van het eiland

Ga zo door!!!!

Pepijn van Tol

Wij hebben hier fietsen en een huisje gehuurd. Hier waren wij heel erg tevreden mee. We zijn fijn geholpen.

Alex

Fantastisch bedrijf met uitstekende service. Kwaliteit van de fietsen is erg goed

Gonnie van Koerten

Een fiets huren op Terschelling zal bij elk bedrijf wel ok zijn. Onze ervaring is dat je hier moet zijn. Fietsverhuur met een glimlach!