Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

C.D. Dekker

Prima fietsen. Uiterst vriendelijke behandeling. Alles zeer goed geregeld. Prima website.

Boukje Leusink

Super dat de fietsen er staan direct wanneer je van de boot af komt! Tassen inleveren en meteen op pad!
Goede service toen het zadel niet helemaal goed zat!
En op toen we naar huis...
Goede service toen het zadel niet helemaal goed zat!
En op toen we naar huis gingen was alles goed geregeld.

Paul Rijpstra

Al enige jaren op rij huren wij tijdens ons verblijf op Terschelling fietsen bij Noorderlicht. Even zovele jaren zijn wij dik tevreden met de fietsen en de geboden service. De fietsen zijn up to... Al enige jaren op rij huren wij tijdens ons verblijf op Terschelling fietsen bij Noorderlicht. Even zovele jaren zijn wij dik tevreden met de fietsen en de geboden service. De fietsen zijn up to date, schoon en fietsen licht. De enkele keer dat we materiaalpech hadden, een lekke band was dit snel opgelost, met tussentijds een ruilfiets.

Renny Landstra

Zeer klantvriendelijk

baukje wiersma

Nou in 1woord top .alles stond netjes klaar .precies wat we gevraagd hadden .en ook toen we terug gingen stonden ze weer klaar .en Dan die bagageservice .dat was fijn hoor .wr konden direct een... Nou in 1woord top .alles stond netjes klaar .precies wat we gevraagd hadden .en ook toen we terug gingen stonden ze weer klaar .en Dan die bagageservice .dat was fijn hoor .wr konden direct een tochtje maken op de fiets zondrr de bagage mee Te hoeven Zeulen .

a.hofman

Goede ervaring

Kayleigh Boer

Heeft altijd nette fietsen en houden zich aan de gemaakte afspraken. Ik vind wel dat er wat moet veranderen qua annuleringen. Het is mij namelijk niet duidelijk of ik wel of niet mijn geld daar van... Heeft altijd nette fietsen en houden zich aan de gemaakte afspraken. Ik vind wel dat er wat moet veranderen qua annuleringen. Het is mij namelijk niet duidelijk of ik wel of niet mijn geld daar van terug krijg.

Annette

Hele goede service. Fietsen staan al klaar als je van de boot komt. Als er iets is met de fietsen dan wordt dat direct verholpen.

Thomas Knieps

Alles prima

Odien van 't Riet

Prima service. Toen we van de boot afkwamen zagen we op de kade al een busje van uw bedrijf staan met onze fietsen.