Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Siny

Al een aantal jaren fietsen van Noorderlicht: prima service. Zelfs een x fiets mee gekregen van dhr Damstra, omdat mijn man liever een grotere fiets had.

Fortuin

Prima verhuur, fietsen stonden klaar bij de boot, tussendoor voetensteuntjes extra vast laten zetten, prima service

Eline

Wij huren onze fietsen al jaren bij Noorderlicht! De fietsen zijn altijd prima in orde en de service is top!

Krista Jansen

Professioneel en klantvriendelijk

Sandra Fijlstra

Zeer klantvriendelijk, alles is goed van te voren geregeld.

E. Snijder

Afgelopen zomer fietsen gehuurd voor mij, mijn 2 kinderen en mijn moeder.

Yvonne

Wij huren al jaren bij Noorderlicht, je weet dat het dan helemaal voor elkaar komt. Alles gaat soepel.

Titiana

Goede service. De fietsen zijn van goede kwaliteit.

Marijke Mulder

Super service! Mooie fietsen, perfect onderhouden.

A.L. van der Zwaag

We huren al meerdere jaren fietsen bij het Noorderlicht. Ooit begonnen met het huren van gewone fietsen, daarna fietsen met een versnelling en nu al weer een paar jaar elektrische fietsen. We zijn... We huren al meerdere jaren fietsen bij het Noorderlicht. Ooit begonnen met het huren van gewone fietsen, daarna fietsen met een versnelling en nu al weer een paar jaar elektrische fietsen. We zijn altijd zeer tevreden, de fietsen zijn picobello in orde en als er wat is dan wordt een fiets zonder pardon omgeruild. Kortom, alle lof voor het Noorderlicht. De fietsen zijn als nieuw en worden vaak vervangen zodat de kwaliteit uitstekend blijft