Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Pepijn van Tol

Wij hebben hier fietsen en een huisje gehuurd. Hier waren wij heel erg tevreden mee. We zijn fijn geholpen.

Alex

Fantastisch bedrijf met uitstekende service. Kwaliteit van de fietsen is erg goed

Gonnie van Koerten

Een fiets huren op Terschelling zal bij elk bedrijf wel ok zijn. Onze ervaring is dat je hier moet zijn. Fietsverhuur met een glimlach!

Lies van Vliet

Zeer vriendelijk, betrouwbaar en uitstekende service! Vooraf hebben we online twee fietsen besteld inclusief kinderzitjes en fietstas. Eenmaal aangekomen op Terschelling stonden onze fietsen al... Zeer vriendelijk, betrouwbaar en uitstekende service! Vooraf hebben we online twee fietsen besteld inclusief kinderzitjes en fietstas. Eenmaal aangekomen op Terschelling stonden onze fietsen al klaar precies zoals we in onze bestelling hadden aangegeven. Wij konden meteen met de fiets naar ons huisje, terwijl zij onze bagage erachteraan brachten. Terugreis eveneens. Top georganiseerd en uitstekende fietsen ook. Volgende keer Terschelling huren we absoluut weer een fiets bij Noorderlicht.

Carola Spuij

Wij hebben al een paar jaar fietsen gehuurd bij Noorderlicht, dat is altijd zeer goed bevallen.
Stipt op tijd , goed materiaal , en erge vriendelijke mensen.
Wij huren dit jaar weer...
Stipt op tijd , goed materiaal , en erge vriendelijke mensen.
Wij huren dit jaar weer daar onze fietsen.

Ferdy

Al meer dan 15 jaar fietsen wij elke zomer heerlijk over het eiland. Service is altijd met een lach! De enkele keer dat er iets aan de hand was, werd het gelijk vakkundig verholpen. Een week huren... Al meer dan 15 jaar fietsen wij elke zomer heerlijk over het eiland. Service is altijd met een lach! De enkele keer dat er iets aan de hand was, werd het gelijk vakkundig verholpen. Een week huren is echt een volle week, niet zoals bij sommige andere fietsverhuurders.

Jaap Smook

Thuis besteld,
Wn bij de boot afgehaald.
Voor mijn vrouw was de fiets te groot geen probleem werd direct omgeruild .
Na een paar dagen fietsen had mijjn zoontje een probleem met...
Thuis besteld,
Wn bij de boot afgehaald.
Voor mijn vrouw was de fiets te groot geen probleem werd direct omgeruild .
Na een paar dagen fietsen had mijjn zoontje een probleem met zijn fiets naar noorderlicht gegaan en zonder problemen om omgeruild.
Dit is eigenlijk zoals alles op Terschelling .
Niks moet alles mag nnnuhh rustig an.
Oh ja en de bagage service ideaal.
Omdat je naast de boot je fiets haald en brengt hoef je niet ver te lopen met je bagage

Langerak

Prettig en vriendelijk, goede service en meedenkend! Iedere keer als we naar Terschelling gaan kiezen we voor fietsen van Noorderlicht.

Sondeijker

Hele goede en vriendelijke dienstverlening. Ook geweldig dat bagage wordt gebracht naar en opgehaald op adres accommodatie. Jammer dat de bagage op onze camping Hoorn op Terschelling niet in een... Hele goede en vriendelijke dienstverlening. Ook geweldig dat bagage wordt gebracht naar en opgehaald op adres accommodatie. Jammer dat de bagage op onze camping Hoorn op Terschelling niet in een soort van overdekt hokje geplaatst kon worden. De bagage stond gewoon op de grond bij de parking. Nu was er geen probleem, omdat het schitterend weer was, maar bij regen en ander slecht weer voorzie ik veel problemen. Daarom in totaal dus vier sterren en (nog) geen vijf.

Ron Schipper

Prettige en persoonlijke behandeling