Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

ria de jonge

Niets op aan te merken, prima.

Wat zou jij anders doen?

Er hoeft niets veranderd te worden, fantastische service, prima fietsen, klantvriendelijke benadering
10+ !!!

janneke

Perfect geregeld, zowel de fietsen, incl de fantastische hondenkar (speciaal voor grote honden!!) bij de boot,
als bagage naar onderkomen.

prima zo

J. Voortman

Prima. Met aandacht voor de klant. Heerlijk om zo met de klant de meest optimale oplossing te komen. Geen zorg voor de bagage . Prima bedrijf

Wat zou jij anders doen?

Niet anders doen. Blijf zo doorgaan met deze formule.

Yaël Koudstaal

Verschillende keren geweest. Altijd vriendelijke medewerkers en goede service, staan gelijk voor je klaar. Goed onderhouden fietsen en ruime keuze. Jong en oud, voor ieder wat wils. Top adres.

M

Wij hebben fietsen gehuurd bij jullie, maar toen wij aankwamen duurde het echt heel lang tot wij onze fietsen kregen en toen pas werd er gemeld dat, de fietsen die wij hadden besteld 4 maanden... Wij hebben fietsen gehuurd bij jullie, maar toen wij aankwamen duurde het echt heel lang tot wij onze fietsen kregen en toen pas werd er gemeld dat, de fietsen die wij hadden besteld 4 maanden geleden, er niet meer waren dus wij kregen andere fietsen die een stuk slechter maken en geen rekjes hadden, en dat was hetgene waarvoor wij de fietsen hadden besteld. toen wij er wat van zeiden werd er gezegd dat ze er niks aan konden doen omdat er veel mensen waren die ook hadden besteld en verder konden ze er niks aan doen. er vervelend!

fietsen beter registreren

Reactie Noorderlicht fietsverhuur:

Beste Mirte,
Beste Mirte,
Gisteren heb ik even overlegd met mijn collega's en gevraagd wat er precies fout is gegaan. Het is inderdaad zo dat je de fietsen met rekjes voorop hebt besteld en dat deze op de dag van aankomst niet meer beschikbaar waren. Er is helaas een dubbele bestelling geweest en daarom hebben je een vervangende fiets meegekregen.
Op de tweede dag van je vakantie hebben we er alsnog voor kunnen zorgen dat je van ons een splinternieuwe Sparta Pickup, met voorrekje, hebt meegekregen. Daarbij heb je nog extra korting gekregen en heb je de hele vakantie op je nieuwe fiets gereden.
Toen je gisteren voor vertrek je sleuteltje bent kwijt geraakt heb ik je nog geholpen met het reservesleuteltje zodat je weer snel verder kon.
Jammer om te lezen dat je dan zo ontevreden bent over onze service, we hopen dat je een fijne reis naar huis hebt gehad.
Kevin Damstra
Noorderlicht fietsverhuur

Fam de Jong

Voordelig Goede service Klantvriendelijk Aanrader!!

Fam. Sikkema

Uitstekende fietsverhuur, al 22 jaar hier onze fietsen gehuurd met de familie en dit jaar natuurlijk weer. Altijd vriendelijk, eerlijk en gezellig! zeker een aanrader.

Wat zou jij anders doen?

niks, alles is altijd prima geregeld!

Nick

Opzich goede service, raad het niet aan aangezien ik schade heb moeten betalen waar geen schade zat. Eigenaar zag zelf dat er geen schade was maar werd genaaid waar ik zelf bij stond. Geen aanrader

Klant te vriend houden

Reactie Noorderlicht fietsverhuur:

Beste Nick Hopmans,
Afgelopen week hebben we geprobeerd je te bereiken, helaas hebben we geen reactie meer ontvangen.
Zoals je weet ben je betrokken geweest bij niet alleen de vernieling van...
Beste Nick Hopmans,
Zoals je weet ben je betrokken geweest bij niet alleen de vernieling van jouw gehuurde fiets maar ook bij de vernieling van een fiets gehuurd door iemand anders. Alles bij elkaar bedraagt de schade meer dan 800 euro.
In goed overleg, samen met de politie Terschelling zijn we overeengekomen dat als jij jouw deel van het beschadigde zou vergoeden, dat wij de reparatiekosten op ons zouden nemen en daarbij geen aanklacht zouden indienen van de vernieling.
Jammer om te lezen dat jij nu degene bent die zich "genaaid" voelt...
Kevin Damstra
Noorderlicht fietsverhuur

Paul Bink

Het was allemaal top geregeld: hele goede en fijne fietsen, transport van de bagage naar en van de B&B verliep vlekkeloos, zeer vriendelijke medewerker, duidelijke locatie voor ophalen/afleveren bij... Het was allemaal top geregeld: hele goede en fijne fietsen, transport van de bagage naar en van de B&B verliep vlekkeloos, zeer vriendelijke medewerker, duidelijke locatie voor ophalen/afleveren bij de boot. Kortom, aanrader!

Wat zou jij anders doen?

Niets, ga vooral zo door.

Yvonne Kaandorp

Beste van het eiland