Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Helga

Top!

Niets

Alianne Hidding

Heel fijn contact. Goede service, de fietsen stonden keurig klaar op de camping. Maar ook toen er wat was met één van de fietsen werd deze binnen 20 minuten omgeruild.

Wat zou jij anders doen?

Helemaal niks! Volgende keer huren we gewoon weer bij jullie onze fietsen.
Aardige mensen aan de telefoon en bij de winkel.

M.Hogenberk

Ideaal naast vakantiehuisje, aardige en servicegerichte verhuurder.

Nvt

Marco

Uitstekend.

Wat zou jij anders doen?

Zadel zat niet goed vast, dat was eigenlijk het enige

Petra Poiesz

Top!

Wat zou jij anders doen?

Duidelijk(er) aangegeven dat de fietsen ook weer opgehaald worden. Ik ging daar wel van uit, maar het stond er niet bij😇

Yvonne Nieborg

Goed! Fietsen stonden keurig klaar en werden ook weer opgehaald. Communicatie prima. Ook over bij boeken, ging gewoon via een betaal verzoek. Fietsen huren is erg duur maar Noorderlicht is net even... Goed! Fietsen stonden keurig klaar en werden ook weer opgehaald. Communicatie prima. Ook over bij boeken, ging gewoon via een betaal verzoek. Fietsen huren is erg duur maar Noorderlicht is net even iets goedkoper dan de anderen en kwaliteit is er niet minder om!

Wat zou jij anders doen?

Eigen fiets meenemen is goedkoper haha 😉

Sanne Reijers

Niets op aan te merken!
Fietsen stonden klaar bij aankomst en werden gehaald na vertrek. Fijne fietsen, heerlijk gefietst voor een scherpe prijs.

Wat zou jij anders doen?

Enige is dat ik het bij vertrek jammer vond dat ik de fiets niet in de haven kon inleveren (icm bagagevervoer), maar heb dit eigenlijk ook niet nagevraagd. Wellicht was er toch mogelijkheid toe.

Kim

Fietsen stonden netjes klaar bij ons vakantie adres. Fijne fietsen, heerlijk het eiland rond gefietst. Mocht ik weer op het eiland zijn huur ik zeker weer bij jullie! 🚲

Wat zou jij anders doen?

Vond het wat onduidelijk wanneer de fietsen zouden worden opgehaald, maar misschien heb ik ergens over heen gelezen.

Service geen gebruik van hoeven maken, dus kan deze niet beoordelen.

A. van Beek

Lekker dicht bij ons vakantie adres. Goede georganiseerd en lekker klein en niet zo massaal.

Wat zou jij anders doen?

Rustig verder gaan in het tempo waarop jullie nu jullie fietsen verhuren en eventueel repareren.

Lotte

Prima.

Wat zou jij anders doen?

De accu van de fiets was wel snel laag. Als ik naar de Boschplaat zou zijn geweest had ik eerste een andere fiets gevraagd.