Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Aartje Foppen

Prima geregeld. De fietsen stonden klaar en onze bagage werd keurig bij ons hotel afgeleverd. Wij vonden het heel fijn dat de fietsen voorzien waren van Fietstassen!

M Verbeek

Vriendelijke mensen, goede service. Baggage werd alvast naar vakantieadres gebracht, en droog in de schuur gelegd!

Roy Veltman

Goed geholpen, goede fietsen, prima dus!

Alex Lambers

Fantastisch bedrijf met enorm lieve en behulpzame mensen. Fietsen zijn van hoge kwaliteit en indien er problemen zijn worden deze heel snel opgelost.

TQ Haarlem

Prima service, fietsen staan klaar bij het huisje en worden na afloop weer opgehaald.

M. Koopman

Tijdens ons weekendje weg 2 fietsen gehuurd. Wij zijn beiden langer en hadden dit aangegeven bij de reservering. Hier werd goed rekening mee gehouden. Fietsen stonden bij aankomst klaar en ook de... Tijdens ons weekendje weg 2 fietsen gehuurd. Wij zijn beiden langer en hadden dit aangegeven bij de reservering. Hier werd goed rekening mee gehouden. Fietsen stonden bij aankomst klaar en ook de bagage service vonden wij erg fijn! Bedankt!

Marianne

We zijn erg vriendelijk en prettig geholpen.

Jos van Harteveld

Al meer dan 25 jaar maak ik gebruik van de fietshuur diensten van de familie Damstra. Altijd op tijd en zeer prettige samenwerking. Is er iets niet naar zin van de fiets, dan wordt er meteen actie... Al meer dan 25 jaar maak ik gebruik van de fietshuur diensten van de familie Damstra. Altijd op tijd en zeer prettige samenwerking. Is er iets niet naar zin van de fiets, dan wordt er meteen actie op ondernomen. een echte aanrader.

Lotte

Fietsen werden afgeleverd bij het hotel, communicatie verliep goed, uitstekende fietsen!

Karin

Super service! Aardige mensen en heel relaxt perfect verzorgd. De fietsen stonden klaar en onze bagage werd naar de accommodatie gebracht en na het weekend weer terug naar de boot.