Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Michiel Sloos

Altijd weer top geregeld. Hoop keuze, vriendelijke mensen. Altijd weer netjes een plattegrond mee, al kunnen we het eiland dromen :-)

Nadine

Een fiets huren op Terschelling, dat doen wij bij Noorderlicht. Altijd weer tevreden. Handig online reserveren, vriendelijke medewerkers!! Bij aankomst kan de vakantie meteen beginnen want de fiets... Een fiets huren op Terschelling, dat doen wij bij Noorderlicht. Altijd weer tevreden. Handig online reserveren, vriendelijke medewerkers!! Bij aankomst kan de vakantie meteen beginnen want de fiets staat al klaar bij de boot. De bagage kan ook worden gebracht naar het vakantieverblijf. Super service!

Marchal Molenaar

Zeer goede ervaring! Fietsen stonden keurig klaar bij de haven. Goede, vrijwel nieuwe fietsen. Makkelijk weer inleveren op de terug weg bij de haven. Bagage keurig naar het hotel gebracht en weer... Zeer goede ervaring! Fietsen stonden keurig klaar bij de haven. Goede, vrijwel nieuwe fietsen. Makkelijk weer inleveren op de terug weg bij de haven. Bagage keurig naar het hotel gebracht en weer opgehaald. TOP!

Joke Hofman

Zeer klantvriendelijk bedrijf met uitstekende fietsen. Ze zijn flexibel en helpen je echt om het vakantiegevoel vol uit te nutten! Een echte aanrader!

Bert van den Berg

Fijn bedrijf dat prima all in product levert.

pascale kloekke

Geweldig geholpen

Jetske

Het was prima in orde. Bij aankomst stond de fiets al klaar en ook het inleveren was duidelijk. Er was een klein probleem met het zadel. Ik was in de buurt en dit werd snel en vakkundig verholpen.

Arjen Meima

Erg klantvriendelijk an attent en goede fietsen.

Ria de Jong

Joke Groskamp

Al zoveel jaar geweldige service, ik wil nooit anders dan een fiets van Noorderlicht! Klantvriendelijkheid staat bij jullie hoog in het vaandel en de fietsen zijn prima!