Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Ruud Mosk

Wij zijn zeer tevreden. We hebben nu al drie jaar achter elkaar bij dit bedrijf fietsen met een hondenkar gereserveerd en altijd tot volle tevredenheid. Het materiaal is in goede staat.
Vorig...
Vorig jaar een keer lekke band met de hondenkar en we konden deze gelijk omwisselen op een servicepunt in de buurt. Een keer een fiets gereserveerd en door omstandigheden moest een van ons gezelschap afzeggen. Geld terug zonder problemen. De fietsen staan altijd keurig op tijd op de afgesproken plaats. Dus volgend jaar graag weer en zeker aan te bevelen!

Frans

Uitstekend

Marieke Vaandrager

Erg klantvriendelijk en een goede service.

John Foxen

Onze fietsen stonden op het afgesproken tijdstip netjes klaar voor ons.
Goede fietsen!
Uiterst vriendelijke bejegening met échte aandacht.

J de Lege

In de 60 jaar ,dat wij op Terschelling komen hebben wij bij diverse verhuurders een fiets gehuurd ,maar 1 springt er uit en dat is
Noorderlicht .op alle fronten een TIEN

johan weijn

We zijn al diverse keren op terschelling geweest om vakantie te vieren en hebben altijd bij Noorderlicht de fietsen gehuurd,zeer goede kwaliteit fietsen,ontzettend aardige mensen ,is er iets aan de... We zijn al diverse keren op terschelling geweest om vakantie te vieren en hebben altijd bij Noorderlicht de fietsen gehuurd,zeer goede kwaliteit fietsen,ontzettend aardige mensen ,is er iets aan de hand met de fiets wordt het onmiddelijk verholpen of je krijgt een andere fiets,we gaan naar aller waarschijnlijkheid in 2017 weer een week en dan ook weer op fietsen van het Noorderlicht we willen niets anders

Lidia Korenblik

Zeer vriendelijk en klantgericht erg prettig om gebruik te maken van de mogelijkheden. Goed onderhouden fietsen en op verzoek bagage vervoer naar de vakantie woning.

Klaas ten Hof

Wat hebben we genoten van de eerste keer dat wij Terschelling bezochten. Vooral op de gehuurde E.bike. Kwam er weer een heuveltje in zicht, gas ! er op en zoef de helling zonder al te veel... Wat hebben we genoten van de eerste keer dat wij Terschelling bezochten. Vooral op de gehuurde E.bike. Kwam er weer een heuveltje in zicht, gas ! er op en zoef de helling zonder al te veel inspanning bedwongen. De gereserveerde E bike werden op de camping afgeleverd. Alles keurig geregeld.
Klaas en Egberdien ten Hof

Ilse

Mooie fietsen en een goede service

Henny Tigchelaar

Vriendelijke mensen en prima service