Bij vertrek
Ontvangst van de fietsen
9.8/10
Je eerste indruk , je eerste gevoel
Service tijdens je vakantie
Het online bestellen van fietsen

Nina Ernst

Perfect

Wat zou jij anders doen?

Alles klopte, het waren hele goede fietsen. Heel makkelijk te reserveren. Echt ideaal dat de fietsen worden opgehaald.

Ralph

Prima verhuur. Makkelijk online alles regelen en de fiets stond al klaar bij afhalen. Inderdaad iets goedkoper dan de rest. Hadden een elektrische bakfiets. Het extra betalen voor de bijhorende huif... Prima verhuur. Makkelijk online alles regelen en de fiets stond al klaar bij afhalen. Inderdaad iets goedkoper dan de rest. Hadden een elektrische bakfiets. Het extra betalen voor de bijhorende huif vond ik wel overdreven. De persoonlijke aandacht om kleine aanpassen snel te regelen, het zitje moest uit de bak, is meer dan prettig.

Wat zou jij anders doen?

In het algemeen vind ik de prijzen voor de verhuur te hoog. Noorderlicht steekt hier gunstig bij af, zou dat meer gebruiken om de anderen ook te motiveren het goedkoper aan te bieden

Van Meurs

Uitstekende service

Niets

Marike

Uitstekend. Goede fietsen en fijne bezorgservice. Goedkoper dan andere fietsverhuurders op Terschelling. De fietsen stonden al bij ons huisje toen we aankwamen en worden bij vertrek ook weer... Uitstekend. Goede fietsen en fijne bezorgservice. Goedkoper dan andere fietsverhuurders op Terschelling. De fietsen stonden al bij ons huisje toen we aankwamen en worden bij vertrek ook weer opgehaald. Het is ook fijn dat je bij het bestellen van de fietsen kunt aangeven hoe de fiets afgesteld moet worden. Bij de fietsen krijg je een handige fietskaart van Terschelling.

Wat zou jij anders doen?

Helemaal niets. Zo doorgaan.

D. Buikhuizen

Goede fietsen, erg fijn dat ze bij aankomst gelijk voor ons startklaar stonden en ook weer afgehaald werden van ons vakantie adres

Wat zou jij anders doen?

Mischien iets duidelijker op de website aangeven welke fietsen wel/niet geschikt zijn voor een kinderzitje achterop (bouw dit bijvoorbeeld in als filteroptie bij het zoeken naar fietsen op de... Mischien iets duidelijker op de website aangeven welke fietsen wel/niet geschikt zijn voor een kinderzitje achterop (bouw dit bijvoorbeeld in als filteroptie bij het zoeken naar fietsen op de website). Ik moest nu door best wel wat modellen zoeken voordat ik een geschikte gevonden had.

Annemarieke Verspuij

Goede service fijne fietsen voor een goede prijs, goedkoper dan de andere bedrijven op Terschelling

Niks!

Jelle Paauw

Erg goed. We huren al jaren fietsen op Terschelling en Noorderlicht staat met stip op 1

Wat zou jij anders doen?

De site kan nog iets duidelijker/ het aanbod completer. We hebben een kleine ATB gehuurd voor onze zoon (Cube) maar die konden we niet via de site vinden. Gelukkig is de service goed waardoor we... De site kan nog iets duidelijker/ het aanbod completer. We hebben een kleine ATB gehuurd voor onze zoon (Cube) maar die konden we niet via de site vinden. Gelukkig is de service goed waardoor we het met n mail alsnog konden regelen. Dat persoonlijke contact is erg fijn!

Paul

Prima service en goede fietsen.

Houden zo!

Eline Pol-Mattern

Goede service, altijd vriendelijk en komen afspraken na.

Wat zou jij anders doen?

Alles is al prim georganiseerd en goed geregeld.

Gerda Mourits

Heel goed. Attent, heel vriendelijk personeel, prima fietsen.

Niets