NNRD

Jfh

Goed en snel geregeld.

Uw beoordeling:

Goed makkelijk om een container te bestellen en weer op te laten halen.

Gezinshuis Dokter

Uw beoordeling:

Graag wel bellen van te voren wanneer er geleverd wordt.

Reactie NNRD:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Op onze Webshop kunt u, in het bestelproces, aangeven dat u voor aflevering gebeld wilt worden. Wellicht is dit de eerste keer aan uw aandacht ontsnapt.

Minicamping de Wetterspetter

Minicamping De Wetterspetter

Uw beoordeling:

Als er contact is met jullie bedrijf, komen jullie altijd op een vaste dag langs in de week. Dit vinden wij zeer prettig.
We zijn blij met de drie relatief nieuwe container die we van jullie bedrijf kregen.

We vinden het soms vervelend dat elke keer de rekening moet worden gemaakt. Kan dit bijvoorbeeld ook via een automatische incasso?

Reactie NNRD:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij nemen vandaag contact met u op betreffende de automatische incasso.

Albert Bosma

Betrouwbaaar bedrijf met een uitgebreide service en vriendelijke medewerkers.

flexibel

Boogaard Installatiebedrijf Workum

Zeer positief.

1 telefoontje en alles wordt geregeld

Blokker Winsum

Prima bedrijf,
exact wat wij nodig hebben

Uw beoordeling:

afspraak maken voor ophalen vuil, nooit een probleem, ook als ik wat te laat bel
afval word altijd opgehaald, netjes achter gelaten

Die ballon wedstrijd had ik wel mogen winnen ;-)

Reactie NNRD:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat de ballonvaart betreft: wie weet valt u volgend jaar wel in de prijzen!

Jongstra

Container besteld schoon puin, super snel geregeld voor een super prijs

Komt afspraken perfect na

Djoni Maatita

Contact voor de bestelling van een container ging online. De bestelling werd vlot afgehandeld en zoals aangekondigd de volgende dag geleverd.

bij het volgende online-contact voor het afhalen van de container werd afgesproken deze de volgende dag af te halen. Dat is niet gelukt. Handig is om dan per e-mail de klant te informeren dat het qua planning niet lukt om aan de afspraak te voldoen en aan te geven wanneer de container wél opgehaald wordt.

Reactie NNRD:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen dit met de desbetreffende afdeling bespreken.

Jan

Goede ervaring. Op tijd en correct

Uw beoordeling:

Vlotte levering. En ook vlug e container weer opgehaald

AJ

Uitstekende ervaring