Snelheid/levertijd
9.5/10
Communicatie

Jorrit

Clint heeft door zijn eigen ervaringen binnen defensie een goed begrip van wat wel en wat niet werkt. Daardoor is hij in staat goed tegemoet te komen aan de wensen van z'n klanten.

Snelle en volledige service.

Ik denk dat gezien de prominente positie die Clint heeft ingenomen binnen het Nederlandse tactical circuit, er niet veel is wat ik 'm wijs kan maken wat 'ie al niet weet.

Gedoodverfd advies: Blijf scherp op wat lui op missies e.d. willen hebben. Vraag feedback van hen die terugkomen. Wat misten ze, wat hebbben ze elders aangeschaft wat ze gewoon de volgende keer bij jou kunnen halen...

Goede snelle service

Snelle service

Ruben Bot

Zeer positief.
Het was niet mogelijk om een bepaalde kortingscode in te voeren. Na telefonisch contact en een mail is dit direct opgelost.
Daarnaast ben ik na de bestelling bij iedere...

Snelle service

Maikel W

Ze leveren het product binnen no-time af en ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Kwalitatief goede producten

Paul

Heb bij deze webwinkel diverse spullen gekocht en prima geleverd.

Netjes verpakt zoals de site aangeeft volgende dag in huis.

Alles perfect

Zoals alles hoort op tijd word het verzonden track and trace word meegestuurd gewoon perfect

Charles

Great service & fast delivery.

Good merken's and top quality klading.

Michael van dam

Heel goed, snelle levering. Alleen jammer dat sommige producten in jullie webwinkel tijdelijk niet leverbaar is.

Kingma

Elke keer weer als ik bestel bij NLTactical
Is het de volgende dag in huis ... 100 punten voor de service en altijd snaak spull zeker een aanrader

De snelle levertijd

RG

Zeer klantgericht! Dus ook als iets niet exact als gepland loopt, indenken in klant en helpen.

Klantgerichtheid is uitzonderlijk.