NKC

P.J. Damen

Overdreven zorgvuldigheid.

Reviewtitel:

Mijn schade betrof een niet vergoed deel geneeskundige kosten in het buitenland, zegge € 18,25.
Daarvoor heb ik bewijsstukken (benzinebonnen, kassabonnen etc.) moeten aanleveren dat ik echt wel in Oostenrijk op reis was. Omdat ik bonnetjes van consumptieve aankopen slechts bewaar totdat de afschrijving op het bankoverzicht is gecontroleerd heb ik allerlei andere bewijsstukken moeten aanleveren. Voor een bedrag van € 18,25 vond ik dat zwaar overdreven. Alsof de declaratie van de arts niet voldoende bewijs is dat ik in Oostenrijk was !!
En natuurlijk is het mogelijk dat NKC Verzekeringen slechts het doorgeefluik was van de uiteindelijke verzekeraar, maar dat kan ik niet weten.
Ik heb wel de overtuiging dat NKC Verzekeringen zijn best heeft gedaan om de claim zo snel mogelijk af te wikkelen.

F.M. van Boeckel

Schadeclaim perfect en snel afgehandeld.

Reviewtitel:

Telefonisch en via de e-mail soepele en snelle afhandeling van mijn schadeclaim.

Pieter kool

Ga zo door !

Reviewtitel:

Vriendelijk en begripvol gecommuniceerd. Afhandeling prima verlopen.

P Oppermans

De welwillendheid van NKC is groot

we zijn direct geholpen bij het stranden met onze camper
we zijn direct geholpen bij het stranden met onze camper
alleen het vervangend vervoer was te klein voor drie personen .waarvan twee mensen 65 waren je kon er niet uit de weg zo klein die ruimte

Andre Scaf.

Uitstekende en snelle schadeafhandeling door nog.
Duur en afspraak bij herstelbedrijf duurde vrij lang, mogelijk vakantiedrukte.

Uitstekende afhandeling.

joop bouwmeester

Goed medeleven met de afhandeling van de geleden schade

perfect

van den Biggelaar

Redelijk geholpen

De terugval van 75% naar 60% is erg veel , de schade tegenpartij
was maar E 600.

M. Van de Ven

Snelle en gerusstellende afhandeling

Reviewtitel:

Prettige manier van afhandeling. Snel, duidelijk. Geen gedoe.

Robert Nijenhuis

Snelle en zeer goede afhandeling van de schade

Zeer goede afhandeling