Suzanne Hoogenkamp, Kegro Deuren

Vriendelijk en professioneel team, reageren snel en beschikken over de juiste kennis

Heb je verbeterpunten of tips?

Het optimaliseren van de thuiskit

Anique Hogeman Achmea

Hele prettige samenwerking, korte lijnen en staan je altijd snel te woord.

Heb je verbeterpunten of tips?

rondom de samenwerking geen tips!

UCC Coffee Benelux B.V.

NIPED heeft voor UCC Coffee een PMO uitgevoerd en dat is naar tevredenheid verlopen. Goede ondersteuning en pro-actief meegedacht.

Nee

Ingrid Derks - The Data Agency

Positieve ervaring en goede vragenlijsten, we hebben het als ePMO en MTO ingezet. Goede samenwerking.

Heb je verbeterpunten of tips?

Van te voren nog beter afstemmen over verdeling binnen macrorapporten en eventuele teamrapportages

Nico van Mourik Driestroom

Ik ervaar het als een fijne samenwerking, waar de lijntjes fijn kort zijn.

Heb je verbeterpunten of tips?

Thuis toolkit verbeteren zodat het handzamer is om mee te werken.

Willemieke Noorloos - Smart Profile

Ik heb de samenwerking als fijn ervaren, er waren korte lijntjes en ik kreeg in de meeste gevallen snel een reactie.

Heb je verbeterpunten of tips?

Het opsturen van het bloedbuisje is door weinig medewerkers gelukt, persoonlijk is het me ook niet gelukt. Hier moet eigenlijk ander materiaal voor bedacht worden of op een andere manier geregeld... Het opsturen van het bloedbuisje is door weinig medewerkers gelukt, persoonlijk is het me ook niet gelukt. Hier moet eigenlijk ander materiaal voor bedacht worden of op een andere manier geregeld worden.

Action

Kundige en bevlogen medewerkers, zowel Annabel Splinter als consultant en Eva Buurman op de Back Office

Heb je verbeterpunten of tips?

Probeer nog meer te "levelen" op het startpunt van de organisatie. Wat voor Niped gesneden koek is, is dat voor een organisatie niet. Juist daar meer tijd in investeren zorgt dat de uitkomsten beter... Probeer nog meer te "levelen" op het startpunt van de organisatie. Wat voor Niped gesneden koek is, is dat voor een organisatie niet. Juist daar meer tijd in investeren zorgt dat de uitkomsten beter beklijven. Gelukkig hebben we dit met Annabel weten op te pakken.

Rijn IJssel

Fijne samenwerking, veel expertise op het gebied van deze vorm van onderzoek.

Heb je verbeterpunten of tips?

Iets sneller reageren op mails/berichten.

Nicolas Deurplus

Positieve ervaring maar kan wel betre

Heb je verbeterpunten of tips?

Duidelijke communicatie vooraf. indien medewerkers zwanger zijn geweest. tot 6 maanden na de bevalling kunnen ze niet deelnemer. dit was bij ons onbekend.

Reactie Persoonlijke Gezondheidscheck - &niped:

Bedankt voor de mooie review. En we hebben jullie feedback genoteerd en gaan daarmee aan de slag!

IBM CIC

Proactieve organisatie, duidelijke communicatie en bruikbare informatie

Heb je verbeterpunten of tips?

Duidelijkere uitnodigings e-mail aan deelnemers