Wendy

Veel bevestiging gekregen uit de resultaten van &niped!

Heb je verbeterpunten of tips?

Als er een mogelijkheid is om de vingerprik iets gemakkelijker in gebruik te laten zijn, dan zou het laagdrempeliger worden om deze te doen!

Noor Broers - Lannet IT B.V.

Goede begeleiding en prettig contact! Een speciaal bedankje voor Eva, die zelfs op haar vrije dag mij te woord stond ;)

Heb je verbeterpunten of tips?

Een verbeterpuntje zou zijn: Een melding krijgen in het werkgeversportaal, dat als een werknemer alles ingevuld had en opgestuurd had, dat er na weken nog steeds geen uitslag was. Dat wij er even op... Een verbeterpuntje zou zijn: Een melding krijgen in het werkgeversportaal, dat als een werknemer alles ingevuld had en opgestuurd had, dat er na weken nog steeds geen uitslag was. Dat wij er even op tijd achteraan kunnen om te kijken waar het mis gaat.

Janneke Visser - Brouwers Groenaannemers

Prima! Jullie bereikbaarheid en meedenken was goed!

Heb je verbeterpunten of tips?

Was niet helemaal niet soepel verlopen in communicatie. We hadden ervoor gekozen om op locatie de metingen te doen, alleen werd er gecommuniceerd dat men de thuistesten thuis ontving. Dit zorgde... Was niet helemaal niet soepel verlopen in communicatie. We hadden ervoor gekozen om op locatie de metingen te doen, alleen werd er gecommuniceerd dat men de thuistesten thuis ontving. Dit zorgde voor verwarring bij ons, maar ook bij onze deelnemers. Maar er werd gelijk actie opgenomen, heel fijn! Daarnaast vond ik de rapportage heel duidelijk.

Gezondheidscentrum Samen Beter

Snel contact via de mail. Goede prijs-kwaliteit,

Heb je verbeterpunten of tips?

Onhandig dat Niped niet de naam van de test is. Wij communiceerde naar medewerkers dat Niped de test afneemt, vervolgens krijgt iedereen een mail van gezondheidscheck. Dit was niet herkenbaar voor... Onhandig dat Niped niet de naam van de test is. Wij communiceerde naar medewerkers dat Niped de test afneemt, vervolgens krijgt iedereen een mail van gezondheidscheck. Dit was niet herkenbaar voor velen van ons. Zelfs niet voor mij bij het krijgen van de testmail, terwijl ik het geregeld had. Dit was nergens gecommuniceerd. Ik had bijna alles verwijderd.

Reactie Persoonlijke Gezondheidscheck - &niped:

Bedankt voor je review! Wij zullen er in het vervolg extra op letten dat het bij iedereen bekend is dat vanuit de Persoonlijke Gezondheidscheck wordt gecommuniceerd.

Snelle schakeling, vriendelijk en behulpzaam!

Heb je verbeterpunten of tips?

Prijs technisch zou het wat scherper kunnen, we zijn namelijk een klein bedrijf.

Britt Krommenhoek - Krommenhoek Metals

Het was een lang proces van begin tot eind. Moeizame communicatie, lastig te bereiken.

Heb je verbeterpunten of tips?

Als mensen vragen hebben die urgent zijn zouden we graag zien dat deze snel worden opgepakt. Het liefst op vaste dagen ontvangen we terugkoppeling van het proces.

Reactie Persoonlijke Gezondheidscheck - &niped:

Bedankt voor je review! Jullie hebben vorig jaar de check ingezet en we hebben het afgelopen jaar veel aandacht besteed aan o.a. het versnellen van het proces en het verkorten van de reactietijd.... Bedankt voor je review! Jullie hebben vorig jaar de check ingezet en we hebben het afgelopen jaar veel aandacht besteed aan o.a. het versnellen van het proces en het verkorten van de reactietijd. Hopelijk zien we jullie snel weer terug bij &niped voor een hermeting.

Lizette van Neijenhof - Heftronic

In principe was het goed, duidelijk! We waren er tevreden mee.

Momenteel geen verbeterpunten.

Suzannah Osborne, Atlassian

Persoonlijke Gezondheidscheck van &niped is gemakkelijk en eenvoudig uit te rollen

Heb je verbeterpunten of tips?

Distributie van de checkbox naar deelnemers

Istvan Smeekens Stichting OBO West-Brabant

Contact, begeleiding en communicatie is goed, duidelijke afspraken, welke correct worden nagekomen. Prettige samenwerking.

Heb je verbeterpunten of tips?

Het bloedprikken is niet echt een succes. Tips voor interventies n.a.v. macrorapportage (onafhankelijkheid mag blijven, maar ideeƫn en adviezen zijn welkom).

Van Doren Engineers

Hele fijne partij om mee samen te werken!

Heb je verbeterpunten of tips?

Het bloedprikken vonden sommige medewerkers lastig om zelf te doen.