Roxanne - Mosa

De samenwerking verliep soepel, snelle reacties en korte lijntjes. Jullie dachten goed met ons mee over de communicatie en vragen werden snel opgepakt en opgelost.

Nee

Alpheios BV

Helder, zorgvuldig, behulpzaam, geven inzicht en handvaten

Nvt

Roza - Leviaan

Ik heb de samenwerking als heel positief en zorgvuldig ervaren. Allereerst de samenwerking met Janet voor de offerte. Zij is altijd bereid informatie te geven en bleef ook geduldig in contact in de... Ik heb de samenwerking als heel positief en zorgvuldig ervaren. Allereerst de samenwerking met Janet voor de offerte. Zij is altijd bereid informatie te geven en bleef ook geduldig in contact in de voorbereiding. Vervolgens de samenwerking met het projectteam bij de uitvoering. Het projectteam was steeds goed bereikbaar en behulpzaam. Vervolgens was het contact met Daphne voor de evaluatie ook heel prettig.

Heb je verbeterpunten of tips?

Het waren lange vragenlijsten met hier en daar overlap. Dit hadden wij niet voorzien. Dit maakte dat sommige medewerkers er niet aan begonnen of toch afhaakten.

Karin van Moock, RELX Nederland

De voorbereidingen met &niped waren duidelijk en hebben &niped gekozen omdat ze ook Engelstalig aanboden

Heb je verbeterpunten of tips?

Met name het implementatie traject en communicatie ging niet zoals gehoopt en daardoor ging e.e.a. mis en waardoor veel medewerkers het lieten afweten. Daar kan qua proactiviteit richting de klant... Met name het implementatie traject en communicatie ging niet zoals gehoopt en daardoor ging e.e.a. mis en waardoor veel medewerkers het lieten afweten. Daar kan qua proactiviteit richting de klant nog wel wat in verbeteren.

Gina Huber - ALSO Nederland

Positief en behulpzaam

Heb je verbeterpunten of tips?

De vragenlijst met betrekking tot voeding & gezondheid is misschien wat gedateerd.

Danny van Weelie - Securitas

Zeer vriendelijke en persoonlijke begeleiding met bruikbare tips en advies. Hoewel de opkomst lager was dan wij hadden gehoopt hebben we toch een goed inzicht gekregen van hoe we er nu als... Zeer vriendelijke en persoonlijke begeleiding met bruikbare tips en advies. Hoewel de opkomst lager was dan wij hadden gehoopt hebben we toch een goed inzicht gekregen van hoe we er nu als organisatie voorstaan. We zijn nu klaar met het eerste jaar en ik kijk uit naar de verdere samenwerking.

Heb je verbeterpunten of tips?

De macrorapportage is zo uitgebreid dat het soms lastig is om het overzicht te houden en/of verbanden te zien.

Reactie Persoonlijke Gezondheidscheck - &niped:

Dankjewel voor jullie positieve feedback. Goed om te zien dat jullie met het groepsresultaat aan de slag gaan en jullie de gezondheid de medewerkers heel serieus nemen. Wij kijken er ook naar uit om... Dankjewel voor jullie positieve feedback. Goed om te zien dat jullie met het groepsresultaat aan de slag gaan en jullie de gezondheid de medewerkers heel serieus nemen. Wij kijken er ook naar uit om met de volgende groepen aan de slag te gaan.

Porsche Centrum Gelderland

Enorm vriendelijke en toegewijde serviceverlening!

Heb je verbeterpunten of tips?

De vingerprik zou gebruiksvriendelijker mogen zijn.

Reactie Persoonlijke Gezondheidscheck - &niped:

Bedankt voor de review! Leuk om bij jullie op bezoek te mogen komen en samen met jullie arbo-partner het gesprek over duurzame inzetbaarheid te voeren. Keep up the good work!

Mieke van Zadelhoff

Teleurstellende ervaring

Reactie Persoonlijke Gezondheidscheck - &niped:

Beste Mieke, zoals al besproken vinden wij het oprecht heel vervelend dat onze dienstverlening niet aansloot op jullie verwachtingen, waardoor de ervaring niet goed is geweest. Nogmaals onze excuses.

Désirée van der Roest, Emerson Automation Solutions

We zijn tevreden over de dienstverlening van &Niped. Professionele en klantgerichte organisatie. De rapportage is GDPR-proof, erg belangrijk! We zijn blij met de hoge opkomst en de macro-rapportage.... We zijn tevreden over de dienstverlening van &Niped. Professionele en klantgerichte organisatie. De rapportage is GDPR-proof, erg belangrijk! We zijn blij met de hoge opkomst en de macro-rapportage. Het geeft ons de inzichten om verder invulling te geven aan ons vitaliteitsbeleid.

Heb je verbeterpunten of tips?

Enkele collega's hadden moeite met de bloedtest.

Nationale Postcode Loterij

Ontzettend vriendelijke en servicegerichte organisatie. Het product is goed, maar de wervende communicatie eromheen kan beter en conversieverhogender.

Conversiegerichtere copy schrijven