Marcel van Campenhout, VSVK

Fijn, goed bereikbaar

Heb je verbeterpunten of tips?

Sneller de box toesturen na afronding vragenlijst deelnemer

Punt & Van de Weerdt Belastingadviseurs B.V.

Traject met &niped goed doorlopen, snel contact met medewerkers

nee

Inprevo b.v.

Testen zijn toegankelijk voor een grote doelgroep. Hierdoor een hogere deelname onder medewerkers dan bij een PMO op locatie. Medewerkers geven wel aan het veel vragen te vinden. Bloedtest uit... Testen zijn toegankelijk voor een grote doelgroep. Hierdoor een hogere deelname onder medewerkers dan bij een PMO op locatie. Medewerkers geven wel aan het veel vragen te vinden. Bloedtest uit thuiskit niet altijd makkelijk in gebruik.

zie ervaring

Fred Kok van Commandeur Accountants & Adviseurs

Zeer professioneel en vriendelijk

Maya - Kraton

Fijne en snelle communicatie, rapport met veel benchmarkgegevens en tips hoe de PMO resultaten te implementeren

Nee

Robert ten Have - Workforce

Goed, behulpzaam, interessant

Heb je verbeterpunten of tips?

Informatiever zijn met wat voeding kan doen voor bepaalde klachten en hormonen.

Lisenka Stringer, Eurofins Omegam B.V.

Niped heeft ons nu al twee keer geholpen met een PMO door het inzichtelijk maken waar wij als bedrijf de prioriteiten moeten leggen om gezond en vitaal te worden en blijven. Een hele fijne... Niped heeft ons nu al twee keer geholpen met een PMO door het inzichtelijk maken waar wij als bedrijf de prioriteiten moeten leggen om gezond en vitaal te worden en blijven. Een hele fijne samenwerking!

Heb je verbeterpunten of tips?

Wanneer er voor het fysieke onderzoek iemand meerdere dagen op bezoek is, graag alle doosjes in 1x leveren. Daarbij ook enkele ongepersonaliseerde voor het geval medewerkers toch wel willen... Wanneer er voor het fysieke onderzoek iemand meerdere dagen op bezoek is, graag alle doosjes in 1x leveren. Daarbij ook enkele ongepersonaliseerde voor het geval medewerkers toch wel willen aansluiten bij het fysieke onderzoek. Mogelijk maar niet noodzakelijk, tips naast de definitie plaatsen in het macrorapportage bij vaak voorkomende klachten zoals rug of KANS.

M.C. van Lien, gemeente Woudenberg

Goede communicatie, snelle beantwoording van vragen.

Heb je verbeterpunten of tips?

Best wat vragen zijn lastig te beantwoorden. Vraagstelling is dan zo vreemd, dat je geen geschikt antwoord kunt geven. Bijvoorbeeld de vragen over eetgewoonten.

Margreet van Osch Essent

Ik heb Niped ervaren als een klantvriendelijke, resultaatgerichte en professionele organisatie

nvt

Ilse Veen Kreatech - Leica Biosystems

Super fijne samenwerking!

Heb je verbeterpunten of tips?

feedback van veel medewerkers was dat het heel lastig was omhet bloed in het buisje te krijgen.