Nipak BV

G Dejonghe

Top producten en service!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Alles verliep perfect, behalve bij de levering. De ingevulde informatie is niet helemaal goed verwerkt geweest (waarschijnlijk foutje in de back-end): mijn voornaam en huisnummer stonden verkeerd in... Alles verliep perfect, behalve bij de levering. De ingevulde informatie is niet helemaal goed verwerkt geweest (waarschijnlijk foutje in de back-end): mijn voornaam en huisnummer stonden verkeerd in de database.

E-naturals

Prima product, precies wat ik zoek.

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

De levering via DHL verliep wat moeizaam, dit lag volledig aan DHL overigens.

De Roos schooltuin

Huub Soemers

Alles perfect verlopen!

Annefieke Wijnveen

Prima, snelle levering.

Snelle reacties op mail.

Amateur bierbrouwvereniging "De Roerstok"

Zeer goed.

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

telefonisch contact opgenomen daar ik het bestellen had overgenomen van iemand anders namens onze vereniging. ik werd vriendelijk te woord gestaan. De eerdere gedane bestellingen had de medewerker... telefonisch contact opgenomen daar ik het bestellen had overgenomen van iemand anders namens onze vereniging. ik werd vriendelijk te woord gestaan. De eerdere gedane bestellingen had de medewerker al op z'n scherm staan nog voor ik ons klantnummer had genoemd dus de medewerker had goed geluisterd naar de naam die ik had genoemd!!! De bestelling gedaan en zonder te vragensteller hij voor om het voortaan middels een nagestuurde factuur te leveren. daarna werd ik via de mail goed op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling en de verzending was. Mijn bestelling had geen haast en na 2 werkdagen(en een weekend) werden de spullen door een uiterst correcte chauffeur afgeleverd. Daar ik bestelde voor onze amateur bierbrouwvereniging heb ik de chauffeur bij wijze van dank een eigen gebrouwen biertje meegegeven.

M*** P***r Gei*****eek

Correct en netjes aan de telefoon

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

DHL heeft te laat bezorgd!

Ritec

Geweldig mijn collega's waren op vakantie en doe nooit de bestellingen maar ben door jullie geweldig geholpen top