Nipak BV

goudsmit saunaservice

Super service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

altijd goed en snel geholpen en vriendelijk

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Naar een klacht . Zijn jullie snel en goed het probleem/misverstand gaan oplossenšŸ‘

Jeanette Bakker

Geweldige service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

heel klant vriendelijk en super snelle service

Snelle levering en prima producten

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Eenvoudig en overzichtelijke website met transparante prijzen en levering. Verpakking van het verzendpakket was matig en door de wijze van verpakken ook beschadigd. Geen beschadiging aan de... Eenvoudig en overzichtelijke website met transparante prijzen en levering. Verpakking van het verzendpakket was matig en door de wijze van verpakken ook beschadigd. Geen beschadiging aan de producten, dus prima.

Pro Natura

Klantvriendelijk

stevigere verpakkingsdozen

Reactie Nipak BV:

Beste,

Bedankt voor de opmerking m.b.t. de verpakking, wij gaan bekijken of dit voor het betreffende artikel beter kan.

Onze excuses voor het ongemak.

Nipak BV

Marion Brouwer / Natuurlijk4Dogs

Super service en meedenken

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Ik ben visueel beperkt en in plaats van mij door te verwijzen naar de catalogus werden er ongevraagd dus op eigen initiatief samples naar mij opgestuurd iets wat ik totaal niet verwachte. Dat noem... Ik ben visueel beperkt en in plaats van mij door te verwijzen naar de catalogus werden er ongevraagd dus op eigen initiatief samples naar mij opgestuurd iets wat ik totaal niet verwachte. Dat noem ik top service want de andere kant aan geen ervaring ken ik helaas ook maar al te goed en dan echt onder de noemer het is wel jouw probleem. Voor mij speciaal top service!

KLIK-KLAK.Design

Top

top

TOP

TOP

Kees

Zeer tevreden

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Samples besteld om te kijken hoe we ons smeermiddel met een goede verpakking aan de man kunnen brengen. Snel en keurig afgehandeld