Nipak BV

Alles is prime verlopen.

Unipex

Snelle, en volledige levering

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

is perfect. en dank voor het aanbevelen van dopjes, alhoewel het mij logisch scheen dat die erbij waren.

Jos Fransen

Prima dat je een monster gratis krijgt toegestuurd.

Pappas Utrecht

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen! Super snelle levering en heel goed dat je 1 product gratis kunt bestellen om te kijken of het wat is...super!! Zeer content ermee!!

Ansata BV

Snel, goede service en mooie producten

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

De minimale hoeveelheid die ik kan bestellen is nog wat groot voor ons, dat had wat minder gemogen voor ons. De samples hebben enorm geholpen en werden snel toegestuurd.

Leduc &Savigny BV

Snel, goed en gemakkelijk

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Goede keuzes te maken op internetshop. Geeft zelf al nodige extra benogidheden weer.

Pieter Dekker

Snel, makkelijk en vakkundig.

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Snelle levering, goed verpakt en snelle vakkundig advies en informatie over de telefoon. Alles verloopt gewoon goed.

Dierenspeciaalzaak van Zanten

Mooi product maar te klein wij zoeken iets om vogelvoeder in te doen van zo rond de 1,5 a 2 Kg

Service was prima

Reactie Nipak BV:

Beste Heer, Mevrouw,

Jammer dat het voorbeeld niet groot genoeg was. U kunt via de website kosteloos een nieuw groter voorbeeld aanvragen. Of neem even contact op met de klantenservice voor advies.

Nipak BV

ALL.U.RE VOF

Mooi product.

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Mooi product, voldoet aan de verwachtingen. Niet direct het type waar we naar opzoek waren, maar uiteindelijk toch het beste voor ons product. Klein detail, veergedeelte van de trigger spray zou ook zwart moeten zijn, is nu licht van kleur.