Melkveebedrijf Huisman

Veel onnodige mails

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Nadat ik de bestelling heb geplaatst vind ik 1 mail met de factuur en 1 mail met de verzendinformatie wel voldoende. Dagelijks mails met zinloze informatie hoef van mij niet

Reactie Nipak BV:

Beste heer, mevrouw,
Beste heer, mevrouw,
Buiten de factuur en verzendinformatie sturen wij u inderdaad nog 2 maal een bericht, deze bevatten productinformatie mbt de geschiktheid voor gebruik icm voedingsmiddelen en een uitnodiging voor het schrijven van deze beoordeling. Veel klanten stellen dit op prijs. Als dit voor u te veel is dan excuseren wij ons voor het ongemak.

wim

Perfect

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

alles dik in orde en super snelle levering

Fibrant BV

Goede en snelle service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Klantvriendelijk en goede en snelle service, precies zoals het hoort!

Change Yourself B.V.

Prima geleverd naar wens

Muro Partners

Eersta bestelling

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Levering werd niet aangekondigd zoals gevraagd waardoor er bij de eerste aanbieding niemand aanwezig was voor de receptie. Verschillende jerrycans bevatten spuitgiet fouten waardoor ze niet... Levering werd niet aangekondigd zoals gevraagd waardoor er bij de eerste aanbieding niemand aanwezig was voor de receptie. Verschillende jerrycans bevatten spuitgiet fouten waardoor ze niet bruikbaar zijn in de voeding!!

Reactie Nipak BV:

Beste heer, Mevrouw,
Het spijt ons dat uw bestelling niet naar tevredenheid is afgeleverd.
Beste heer, Mevrouw,
Het spijt ons dat uw bestelling niet naar tevredenheid is afgeleverd.
Uw zending is verzonden met DHL. Hiervan sturen wij altijd een Track en trace link toe per email. Wellicht is deze in een spam filter terecht gekomen.
Wat betreft de genoemde productiefouten zullen wij vandaag contact met u opnemen om dit te bespreken en eventueel op te lossen.

Multicore

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Alles ging goed. geen aan- of opmerkingen.

Eurofill b.v.

Betrouwbaar

Ziekenhuis Heilig Hart Leuven

Alles ok en correct

J.J.

Snelle levering!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Wij hadden 2 losse artikelen besteld, nu bleek dit niet met elkaar te werken. Toen kregen wij gelijk feedback en de vraag of dit wel juist was? Hierdoor alsnog de juiste spullen kunnen bestellen en... Wij hadden 2 losse artikelen besteld, nu bleek dit niet met elkaar te werken. Toen kregen wij gelijk feedback en de vraag of dit wel juist was? Hierdoor alsnog de juiste spullen kunnen bestellen en ook nog snel ontvangen!

Imkerij de kleine stal

Snel geleverd