Nipak BV

Willemijn Bakker - Anna Organic

Super!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Ik ben erg tevreden. Er is genoeg keuze en bestellen is zeer gemakkelijk en snel.

J.Bakker

Super service - bijzonder klantvriendelijk

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

heel snel en vriendelijk geholpen

Uijen B.V.

Super makkelijk bestellen en snel geleverd!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Niets veranderen, fijne site!

H. van Dijkhuizen

Snelle en goede service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Prettig om een gratis proefexemplaar te kunnen ontvangen zodat je kunt testen of dit is wat je nodig hebt. Het proefexemplaar was na een paar dagen al in huis.

Ppp

Snel bezorgd en mooi materiaal

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Het was qua samples meer dan ik op had durven hopen. Benieuwd naar de verwekingsgrens van het gebruikte polypropyleen. De potjes kwamen er met vlag en wimpel doorheen. Dat heb ik met pp wel eens... Het was qua samples meer dan ik op had durven hopen. Benieuwd naar de verwekingsgrens van het gebruikte polypropyleen. De potjes kwamen er met vlag en wimpel doorheen. Dat heb ik met pp wel eens anders gezien. De deksels niet. Ze klikten prachtig en waterdicht op hun plek, maar waren van een andere plasticsoort en op het web niet gespect. Ze trokken krom bij 100 graden.
Ik had graag geweten of er ook een vergelijkbaar potje is met schroefdeksel. Daarnaast een nauwkeurige dwarsdoorsnede van het kleinere potje. Boven zijn ze breder dan onder. Ook intern.

POLARISCO COMM. V.

Top service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Perfecte en snelle levering, heel erg bedankt !

Geurbijdewas.nl

Goede service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Ik twijfelde welke maat dopjes ik moest bestellen. Wat fantastisch dat je gratis samples kunt bestellen en deze krijg je ook nog eens gratis thuis bezorgd....maar 1 woord Wow. Ook nog eens snel... Ik twijfelde welke maat dopjes ik moest bestellen. Wat fantastisch dat je gratis samples kunt bestellen en deze krijg je ook nog eens gratis thuis bezorgd....maar 1 woord Wow. Ook nog eens snel binnen, ik ga straks direct een bestelling plaatsen van de maat dopjes die ik nodig heb.

Canon Europe N.V.

Eenvoudig verpakking bestellen

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

eenvoudig verpakking bestellen, gratis sample is perfect voor beslissing

Olivam Deserta Ipsum BV

Buitengewone materiaal EXPERTISE op basis van kennis en ervaring!!!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Zeer flexibele samenwerking om juiste verpakkingsmateriaal te vinden!! Ken Visie en Drivers van deze Company niet maar de professionaliteit (samenstelling van pakket) die uitstraalt van de website... Zeer flexibele samenwerking om juiste verpakkingsmateriaal te vinden!! Ken Visie en Drivers van deze Company niet maar de professionaliteit (samenstelling van pakket) die uitstraalt van de website wordt nog eens verstevigd door ongevraagd materiaaladvies.

LoveBusiness BV

Heel goed