Nipak BV

Muro Partners

Eersta bestelling

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Levering werd niet aangekondigd zoals gevraagd waardoor er bij de eerste aanbieding niemand aanwezig was voor de receptie. Verschillende jerrycans bevatten spuitgiet fouten waardoor ze niet... Levering werd niet aangekondigd zoals gevraagd waardoor er bij de eerste aanbieding niemand aanwezig was voor de receptie. Verschillende jerrycans bevatten spuitgiet fouten waardoor ze niet bruikbaar zijn in de voeding!!

Reactie Nipak BV:

Beste heer, Mevrouw,
Het spijt ons dat uw bestelling niet naar tevredenheid is afgeleverd.
Beste heer, Mevrouw,
Het spijt ons dat uw bestelling niet naar tevredenheid is afgeleverd.
Uw zending is verzonden met DHL. Hiervan sturen wij altijd een Track en trace link toe per email. Wellicht is deze in een spam filter terecht gekomen.
Wat betreft de genoemde productiefouten zullen wij vandaag contact met u opnemen om dit te bespreken en eventueel op te lossen.
Nipak BV

Multicore

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Alles ging goed. geen aan- of opmerkingen.

Eurofill b.v.

Betrouwbaar

Ziekenhuis Heilig Hart Leuven

Alles ok en correct

J.J.

Snelle levering!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Wij hadden 2 losse artikelen besteld, nu bleek dit niet met elkaar te werken. Toen kregen wij gelijk feedback en de vraag of dit wel juist was? Hierdoor alsnog de juiste spullen kunnen bestellen en... Wij hadden 2 losse artikelen besteld, nu bleek dit niet met elkaar te werken. Toen kregen wij gelijk feedback en de vraag of dit wel juist was? Hierdoor alsnog de juiste spullen kunnen bestellen en ook nog snel ontvangen!

Imkerij de kleine stal

Snel geleverd

nvt

Heel goed

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

bestellen, aanpassen order, communicatie, verloop bestel- en bezorgproces

Oliehandel Vermeulen

Goed advies

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Goed geadviseerd en geholpen naar het zoeken van het juiste product.

Rubz

Vlotte service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Meerdere bestellingen inmiddels gedaan en verlopen allemaal goed!