MRC doorn

Snelle en juiste levering

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

navraag of de bestelling wel klopte. of we de doppen niet vergeten waren. goed meedenkend

Glas atelier JEVABA

Prima producten en snel geleverd

Biggie Smalls Cardetailing

Top bedrijf met top service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Flesjes met mini sprayers besteld. Maar met verkeerde maat hals. Sprayers paste niet. Dag erna meteen gebeld en meteen de juiste gestuurd.

Geurtsen

Uitstekend bad lekker diep

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Fijn bad mooie kleur groot genoeg alleen heel lang onderweg geweest met smart op gewacht

Reactie Nipak BV:

Beste,
Ik denk dat hier een vergissing in het spel is, u heeft bij ons verpakkingen aangevraagd. .wij leveren geen Baden.

Roel van Hassel

Gewoon goed

Celine D

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Site is makkelijk te gebruiken. Producten werden veilig en op goede manier geleverd. Goede opvolging mogelijk van je pakket.

Melkveebedrijf Huisman

Veel onnodige mails

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Nadat ik de bestelling heb geplaatst vind ik 1 mail met de factuur en 1 mail met de verzendinformatie wel voldoende. Dagelijks mails met zinloze informatie hoef van mij niet

Reactie Nipak BV:

Beste heer, mevrouw,
Beste heer, mevrouw,
Buiten de factuur en verzendinformatie sturen wij u inderdaad nog 2 maal een bericht, deze bevatten productinformatie mbt de geschiktheid voor gebruik icm voedingsmiddelen en een uitnodiging voor het schrijven van deze beoordeling. Veel klanten stellen dit op prijs. Als dit voor u te veel is dan excuseren wij ons voor het ongemak.

wim

Perfect

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

alles dik in orde en super snelle levering

Fibrant BV

Goede en snelle service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Klantvriendelijk en goede en snelle service, precies zoals het hoort!

Change Yourself B.V.

Prima geleverd naar wens