Prettige ervaring, deskundig personeel

Dhr. Ten Hof

Wij hebben een mooie tegelvloer voor binnen en buiten uitgezocht en zijn op het moment van aankoop klantvriendelijk geholpen. Ook de levering is goed verlopen. Wel hebben wij advies gemist over de... Wij hebben een mooie tegelvloer voor binnen en buiten uitgezocht en zijn op het moment van aankoop klantvriendelijk geholpen. Ook de levering is goed verlopen. Wel hebben wij advies gemist over de onderhoud van de vloer, reiniging naar het leggen. Wij vinden dat bij een aankoop van een vloer van 11000 euro deze producten er bij geleverd mogen worden. Ook de klant attenderen op het niet kitten van de tegelvloer randen bij achterkant keukenmuren is goed voor een klant om te weten zodat zij dit met de keukenzaak kunnen bespreken. De vloer is prachtig !

Prima, correct, goede voorlichting

Veel keuze, goede kwaliteit en kennis van zaken

Haverkort

Klinkt afgezaagd. Maar niets danders lof.
Prachtige tegels en zeer vakkundig gelegd. Zeker aan te bevelen.

Michiel van Gorkum

Paul heeft ons deskundig geadviseerd voor het kiezen van een keramische vloer. We hebben een mooie vloer gekocht en zijn er zeer tevreden over.

JGM van Vliet

Wij zijn goed geholpen in Vianen. Ook zeer tevreden over degene die de tegels heeft gelegd.

romijn

Prima service bij Nibostone, goed meedenkende mensen en flexibele instelling

Goede ervaring. De bestelde tegels zijn conform afspraak op de juiste plek geleverd.
Ook het telefoontje na 3 weken om te vragen of alles na wens is gegaan is erg gewaardeerd.
Minpuntje...
Minpuntje was dat in de mail de verkeerde transporteur vermeld was en dat niet 15 minuten voor levering gebeld is.

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Uw kritiek aangaande de aflevering zullen wij als verbeterpunt meenemen. Wij wensen u veel woonplezier op uw nieuwe vloer!