Nibo Stone

Uitstekend

Miriam

Goed geholpen,mooie winkel erg overzichtelijk

Van Dijk

Netjes geholpen in de showroom.
De jongens die de tegels hebben gelegd, hebben het super gedaan!

Horst

Prettig verkoopgesprek, levering op tijd volgens afspraak, prachtige vloertegel.

Marja Hilders

Het terras is goed gelegd. Harold heeft ook mbt het te leggen patroon (Romaans) vakwerk geleverd. Zodat het mooi verticaal en horizontaal doorliep naar de paden. Marcel heeft al foto’s van het... Het terras is goed gelegd. Harold heeft ook mbt het te leggen patroon (Romaans) vakwerk geleverd. Zodat het mooi verticaal en horizontaal doorliep naar de paden. Marcel heeft al foto’s van het terras. Marcel heeft op verzoek ook cementsluiermiddel nagestuurd.

Jettro

Een fijn bedrijf met mooie showroom. Hier kun je de verschillende tegels echt goed zien. Vriendelijk ontvangen en zelfs zonder vooruit te betalen een jaar van te voren de vloer al apart laten... Een fijn bedrijf met mooie showroom. Hier kun je de verschillende tegels echt goed zien. Vriendelijk ontvangen en zelfs zonder vooruit te betalen een jaar van te voren de vloer al apart laten leggen. Het is inmiddels onze tweede vloer en we zijn nog steeds heel tevreden over de kwaliteit.

Reactie Nibo Stone:

Superfijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en uw vloer. Veel plezier ervan!

Particulier

Goede service ,klant vriendelijk , komen de afspraken ook echt na

Nibo stone

Tegels prachtig, hele aftersales proces liet veel te wensen over en was ronduit stresvol

Kruitbosch

Prettig ontvangen in Vianen, goede service , niets op aan te merken. Alleen de factuur was abracadabra ?

Reactie Nibo Stone:

Beste meneer Kruitbosch,
Beste meneer Kruitbosch,
Hartelijk dank voor uw positieve review. Betreft uw opmerking over de factuur, wij zijn ons ervan bewust dat dit wel wat verbetering kan gebruiken en werken aan een optimalisatie zodat de factuur overzichtelijker wordt.
Wij wensen u veel woongenot op uw nieuwe vloer.
Rianne van Nibo Stone

Rick Hoedt