Jeroen

In 2018 voor mijn hele huis binnen en buiten nieuwe natuurstenen vensterbanken hier gekocht. Toen netjes geholpen en een eerlijke prijs.

Nu weer een vensterbank besteld. Een klein...

Nu weer een vensterbank besteld. Een klein probleempje gehad. Maar zeer netjes opgelost

Beenders

Onze ervaring met dit bedrijf was goed. We werden netjes te woord gestaan in de showroom waar we zonder afspraak kwamen. Wel zou er door de verkoper wat meer informatie over de natuursteen en dan... Onze ervaring met dit bedrijf was goed. We werden netjes te woord gestaan in de showroom waar we zonder afspraak kwamen. Wel zou er door de verkoper wat meer informatie over de natuursteen en dan voornamelijk het onderhoud gegeven kunnen worden.

F. Meeboer

Prachtige vloer, zeer tevreden, deskundige legger, afspraken allemaal goed nagekomen

Nibostone is een fijn bedrijf. Er zal nog beter afgestemd kunnen worden mbt de informatie van Nibostone en de tegelzetters.

Ik zou het bedrijf aanbevelen. Wij zijn goed geïnformeerd over de kleur keuze van het keramisch parket. De tegelzetter denkt ook mee bijvoorbeeld met de juiste voeg kleur. In zijn geheel is alles... Ik zou het bedrijf aanbevelen. Wij zijn goed geïnformeerd over de kleur keuze van het keramisch parket. De tegelzetter denkt ook mee bijvoorbeeld met de juiste voeg kleur. In zijn geheel is alles heel mooi geworden en zijn we blij met het resultaat.

Apollo Vastgoed

Goede verkoop, weinig service

Reactie Nibo Stone:

Beste klant,
Wij hebben onze uiterste best gedaan om onze afspraken met u na te komen en vinden het bijzonder jammer dat u dit zo ervaren heeft. Dat spijt ons ten zeerste.
Nibo Stone

Vincent Vuong

Vriendelijke

Joris Wissing

We zijn goed geholpen door de verkoper, die snel reageerde op al onze vragen.
Ook de kwaliteit van de tegel zelf is, zoals we nu kunnen beoordelen, goed.
Alleen wel jammer dat we drie...
We zijn goed geholpen door de verkoper, die snel reageerde op al onze vragen.
Ook de kwaliteit van de tegel zelf is, zoals we nu kunnen beoordelen, goed.
Alleen wel jammer dat we drie weken voor leverdatum te horen kregen dat de boot in China nog moest gaan varen.

Nol Monster

Prachtig bedrijf met behulpzaam personeel; wij wonen al meer dan 10 jaar op een stenen vloer van Nibo-stone en de vloer verveelt geen moment