Van de wetering

Wij hebben de noir vignan liggen! Afgelopen week met strip gereinigd en daarna in de was gezet ????????????

Van Heusden

Bij NIBO stone doen ze erg hun best om als one-stop-shop de klanten te bedienen. In ons geval, tegels kopen, tegelzetter lveren en vloerverwarming installeren. Hierdoor hoeven we zelf geen lastige... Bij NIBO stone doen ze erg hun best om als one-stop-shop de klanten te bedienen. In ons geval, tegels kopen, tegelzetter lveren en vloerverwarming installeren. Hierdoor hoeven we zelf geen lastige planningen af te stemmen. Helaas was een deel van de tegels niet direct meegeleverd, waardoor de tegelzetter later nog een keer moest terugkomen.

Van Leest

Beste Heer Klaassen,

Onlangs hebben we bij u een tegelvloer besteld voor ons nieuwe woonhuis in Genhout, ordernummer 202111033.
De vloer is inmiddels gelegd door ZIND bvba.
We...
Beste Heer Klaassen,

De vloer is inmiddels gelegd door ZIND bvba.
We zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit.
Dit betreft zowel de kwaliteit van het geleverde materiaal als
de kwaliteit van de werkzaamheden door ZIND.
De vloer ligt perfect waterpas.
Het gelegde patroon, de kleur van de voeg en het afkitwerk zijn in zeer goed overleg tot stand gekomen tussen ons en de heer Pascal Ziyan.
De planning van de werkzaamheden door ZIND is ook naar tevredenheid verlopen, er werd duidelijk over gecommuniceerd en de werkzaamheden werden conform afspraak nagekomen.
De werkplek werd ordelijk schoon en opgeruimd achtergelaten.
Verder kregen we goed advies over hoe de vloer te behandelen na het leggen.
Kortom prima vakwerk waar we heel blij mee zijn.

Met vriendelijke groeten,

Rinus van Leest en Ilse van Ogtrop

Roth

Prima, mooi assortiment. Presentatie in showroom is zeer fraai met voorbeeld ruimten

Offringa

Prima geholpen en geadviseerd

Snellen van vollenhoven

Geweldig bedrijf, denkt met de klant mee. Ook goeie tips of goeie verkoper. Nee hoor zijn eerder dingen waar je niet bij stil staat.

Teun Tietema

Uitstekend

Willem Zelisse

Uitstekend

monique

Tijdens het bezoek van de showroom en bestellen van de tegelvloer is alles goed verlopen, zeer netjes geholpen. Heel jammer dat het niet mogelijk is om een stuk van de tegel te krijgen zodat we de... Tijdens het bezoek van de showroom en bestellen van de tegelvloer is alles goed verlopen, zeer netjes geholpen. Heel jammer dat het niet mogelijk is om een stuk van de tegel te krijgen zodat we de kleur hadden. Uiteindelijk toch een stukje plint gekregen maar was paar tinten lichter. Telefonisch bleef men volhouden dat dit de juiste tegel was terwijl men in de showroom ook aangaf dat dit niet de juiste was. Na levering van de vloertegel bleek de plint ook weer niet de juiste kleur te zijn. Jammer. Voor een andere vraag hebben wij per mail contact gezocht en telefonisch ook, maar na 3 pogingen nog steeds geen reactie gekregen. Klantenservice zou beter kunnen.
Verder een zeer mooie tegel waar wij heel tevreden mee zijn.

Reactie Nibo Stone:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Zoals mijn collega u al in een persoonlijk bericht heeft laten weten vinden wij het jammer dat onze klantenservice niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Wij proberen zo goed mogelijk bereikbaar te zijn voor onze klanten en zullen uw kritiek in deze zeker ter harte nemen.
Zoals u ook is uitgelegd, hebben wij niet alle vloeren op voorraad en bestellen deze op commissiebasis. Dat is de reden dat wij geen sample van de vloer hebben kunnen verstrekken. Wij zoeken hiervoor nog een oplossing.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de vloertegels, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Als we nog iets voor u kunnen betekenen, nu of in de toekomst, dan horen we dit graag.