Sam Gielen

Goed geholpen, duidelijke en eerlijke communicatie, komen afspraken na. zeer tevreden

hermens

Snel reactie op vragen super!!

Bruccoleri

Alleen maar positief! Leuk en adviserend geholpen in de showroom.

Beste Bruccoleri,
Dank u wel voor deze prachtige review. Geniet van jullie droomvloer.

Van Dijk

Fijn geholpen door Karin in de showroom. Tevens uitstekende tegelzetters die de tegelvloer hebben gelegd.

Beste van Dijk,
Dank jullie wel voor deze prachtige review. Namens de tegelzetters ook super bedankt. Geniet van jullie droomvloer.

Margret Mesman

Alles is naar wens verlopen en het eindresultaat is prachtig

N. Gielen

Mooie showroom, waar de tegels op een groter oppevlak te bezichtigen zijn.

Susanne

Onze tegels zijn prachtig! Bij het uitzoeken heb we prima advies gehad welke tegel we het beste konden nemen voor onze situatie en wat het beste paste bij onze stijl. Ook een uitstekende service na... Onze tegels zijn prachtig! Bij het uitzoeken heb we prima advies gehad welke tegel we het beste konden nemen voor onze situatie en wat het beste paste bij onze stijl. Ook een uitstekende service na afloop. Toen er een tegel gebroken was, leverde Nibo voldoende extra tegels, vanwege de lastige plek waar de tegel vervangen moest worden. We hebben een ronde muur en precies bij het kozijn moest deze vervangen worden. We zijn heel blij met onze vloer!

Beste Susanne,
Dank jullie wel voor deze mooie review. Wij doen ons uiterste best om onze klanten naar tevredenheid te helpen. Geniet van jullie prachtige vloer.

G.Linders

Leuk gezellig bedrijf met veel keuze en mooi gepresenteerd

Jacobs

Mooi bedrijf goede levering goede kwaliteit stenen