H. van Rees holding

Goed bedrijf ,je wordt goed begeleid met je keuze van vloer en in ons geval een prima oplossing gezocht voor het levertijd probleem, fantastisch mee gedacht en opgelost, super.

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier van de vloer.

A.v.d.Heuvel

Super bedrijf. Goede snelle en complete service. Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Ik ben enorm blij met de vloer en het bedrijf. Heb ik ooit nog een vloer nodig dan zeker naar Nibo Stone

Reactie Nibo Stone:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Veel woonplezier op je nieuwe vloer!

Stef

Prima voorlichting en mooie vloer! Zeer blij mee.

Reactie Nibo Stone:

Top! Veel plezier van de nieuwe vloer!

Herman

Nibo Stone heeft een mooie winkel waar je goed kan zien hoe een tegel in een ruimte eruit ziet. We zijn deskundig geholpen in de winkel en ook een leveringd probleem werd naar tevredenheid opgelost... Nibo Stone heeft een mooie winkel waar je goed kan zien hoe een tegel in een ruimte eruit ziet. We zijn deskundig geholpen in de winkel en ook een leveringd probleem werd naar tevredenheid opgelost waardoor alles gewoon door kon gaan op locatie bij ons

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw vloer!

Annemie

Mooie tegels

Reactie Nibo Stone:

Dank je wel! Veel woonplezier gewenst op de nieuwe vloer.

Van Ulft

Redelijk goed. Communicatie kan beter.

Reactie Nibo Stone:

We hebben inmiddels contact met u gehad en gaan aan de slag met uw feedback. Bedankt hiervoor. We wensen u nog veel woongenot van uw vloer!

Van de wetering

Wij hebben de noir vignan liggen! Afgelopen week met strip gereinigd en daarna in de was gezet ????????????

Van Heusden

Bij NIBO stone doen ze erg hun best om als one-stop-shop de klanten te bedienen. In ons geval, tegels kopen, tegelzetter lveren en vloerverwarming installeren. Hierdoor hoeven we zelf geen lastige... Bij NIBO stone doen ze erg hun best om als one-stop-shop de klanten te bedienen. In ons geval, tegels kopen, tegelzetter lveren en vloerverwarming installeren. Hierdoor hoeven we zelf geen lastige planningen af te stemmen. Helaas was een deel van de tegels niet direct meegeleverd, waardoor de tegelzetter later nog een keer moest terugkomen.

Van Leest

Beste Heer Klaassen,

Onlangs hebben we bij u een tegelvloer besteld voor ons nieuwe woonhuis in Genhout, ordernummer 202111033.
De vloer is inmiddels gelegd door ZIND bvba.
We...
Beste Heer Klaassen,

De vloer is inmiddels gelegd door ZIND bvba.
We zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit.
Dit betreft zowel de kwaliteit van het geleverde materiaal als
de kwaliteit van de werkzaamheden door ZIND.
De vloer ligt perfect waterpas.
Het gelegde patroon, de kleur van de voeg en het afkitwerk zijn in zeer goed overleg tot stand gekomen tussen ons en de heer Pascal Ziyan.
De planning van de werkzaamheden door ZIND is ook naar tevredenheid verlopen, er werd duidelijk over gecommuniceerd en de werkzaamheden werden conform afspraak nagekomen.
De werkplek werd ordelijk schoon en opgeruimd achtergelaten.
Verder kregen we goed advies over hoe de vloer te behandelen na het leggen.
Kortom prima vakwerk waar we heel blij mee zijn.

Met vriendelijke groeten,

Rinus van Leest en Ilse van Ogtrop