Gerald Walpot

Zeer prettig ervaren en kundig advies

Martien Schaart

We zijn erg prettig geholpen

Reactie Nibo Stone:

Dat is heel fijn om te horen. Veel woongenot op uw nieuwe vloer.

Spies

Mooie showroom, goede service

Koopmans Bouw BV

Zeer goed

Fam. Mol

We hebben op de benedenverdieping op de vloerverwarming een vloer laten leggen van keramische stenen. De vloer is mooi en prima gelegd.
Eén klein puntje willen we maken:
We hadden het...
Eén klein puntje willen we maken:
We hadden het handig gevonden als we een standaard A-4tje hadden meegekregen waarop:
- het opstookprotocol ivm vloerverwarming
- met welk spul de cementsluier te verwijderen
- met welk spul de vloer wel schoongemaakt mag worden.
- of de vloer iets glanzender te maken is met ??? (iets met was?)

Dit is wel verteld in de winkel maar dat waren wij alweer vergeten.

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Dat A4tje verstrekken wij normaliter bij verkoop en krijgt u ook nog eens digitaal toegestuurd. We gaan intern uitzoeken waar dit mis is gegaan en zullen... Hartelijk dank voor jullie mooie review. Dat A4tje verstrekken wij normaliter bij verkoop en krijgt u ook nog eens digitaal toegestuurd. We gaan intern uitzoeken waar dit mis is gegaan en zullen contact opnemen met u om u alsnog een onderhoudsadvies te geven.

Klant Belfeld

Zeer tevreden ondanks de moeilijke periode voor Nibo, top

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw mooie review en ook voor uw begrip. Veel plezier met uw vloer.

Kiter

Prima, flexibel

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor de mooie review!

Edwin Reitsma Fase

Nibo Stone heeft veel pech gehad met de levering van onze vloer. 1e vloer verloren gegaan tijdens de brand in Venlo en de 2e vloer door de nasleep van de brand opnieuw moeten bestellen. Uiteindelijk... Nibo Stone heeft veel pech gehad met de levering van onze vloer. 1e vloer verloren gegaan tijdens de brand in Venlo en de 2e vloer door de nasleep van de brand opnieuw moeten bestellen. Uiteindelijk alles keurig opgelost en zijn wij nu de trotse bezitters van een meer dan prachtige vloer.

Reactie Nibo Stone:

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie begrip en geduld. Gelukkig is alles goed gekomen en wensen we jullie heel veel woongenot op jullie mooie vloer!

Leon

Alles is naar wens verlopen en ik werd achteraf ook nog gebeld of het allemaal goed is gegaan. Positieve ervaring.

Reactie Nibo Stone:

Fijn om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw vloer.

Kusen

Top

Reactie Nibo Stone:

Bedankt! Veel plezier met uw vloer,