margret mesman

Alles is naar wens verlopen en het eindresultaat is prachtig

N. Gielen

Mooie showroom, waar de tegels op een groter oppevlak te bezichtigen zijn.

Susanne

Onze tegels zijn prachtig! Bij het uitzoeken heb we prima advies gehad welke tegel we het beste konden nemen voor onze situatie en wat het beste paste bij onze stijl. Ook een uitstekende service na... Onze tegels zijn prachtig! Bij het uitzoeken heb we prima advies gehad welke tegel we het beste konden nemen voor onze situatie en wat het beste paste bij onze stijl. Ook een uitstekende service na afloop. Toen er een tegel gebroken was, leverde Nibo voldoende extra tegels, vanwege de lastige plek waar de tegel vervangen moest worden. We hebben een ronde muur en precies bij het kozijn moest deze vervangen worden. We zijn heel blij met onze vloer!

Reactie Nibo Stone:

Beste Susanne,
Dank jullie wel voor deze mooie review. Wij doen ons uiterste best om onze klanten naar tevredenheid te helpen. Geniet van jullie prachtige vloer.

G.Linders

Leuk gezellig bedrijf met veel keuze en mooi gepresenteerd

Jacobs

Mooi bedrijf goede levering goede kwaliteit stenen

Vonk

Vanaf het verkoopadviezen tot en met het leggen van de vloer, alles verliep naar wens en volgens onze verwachting!

Reactie Nibo Stone:

Beste Vonk,
Dank u wel voor deze mooie review. Geniet van jullie prachtige vloer.

Hay Bongaerts

Plezierig, geïnteresseerd en vakkundig

Riet 9

2 jaar geleden vielen we voor de Organic Gris vloer .

Eigenlijk hebben wij een huis rond deze vloer laten bouwen.
Hij is prachtig ook al hebben we hem nog niet laten schoonmaken en...
2 jaar geleden vielen we voor de Organic Gris vloer .

Eigenlijk hebben wij een huis rond deze vloer laten bouwen.
Hij is prachtig ook al hebben we hem nog niet laten schoonmaken en impregneren.
Los van enkele logistieke zaken aangaande het leggen van de vloer, zijn wij zeer te spreken over de samenwerking met Pascal Zwind.
En zullen wij genieten van de vloer.

G. Stijsiger

Het is uitstekend gegaan .