Ans

Prettige en goede ervaring

Reactie Nibo Stone:

Beste Ans dank je wel voor deze review. Wat fijn om te lezen dat jullie het zo goed en prettig hebben ervaren.

Van Aalst

Winkel in vianen top. Contact met venlo ging wel, je mag je best meer klant voelen, bezorging slecht. Voor niets een kooiaap gehuurd. De chauffeur wilde niets. Ik betaalde ook de kooiaap vooral zijn... Winkel in vianen top. Contact met venlo ging wel, je mag je best meer klant voelen, bezorging slecht. Voor niets een kooiaap gehuurd. De chauffeur wilde niets. Ik betaalde ook de kooiaap vooral zijn adresjes want verder had hij ook niets bij om te laden en te lossen

Beste van Aalst,
Beste van Aalst,
Wat spijtig om te lezen dat het zo is over gekomen dat u zich geen klant hebt gevoeld. Dat is zeker niet ons motto. Wij streven juist naar blijde en tevreden klanten. Wat betreft het vervoer. Wij hebben de kooiaap naar u gecrediteerd.
Hopelijk hebben wij het voor u goed opgelost.

Kim Witte

Ik ben helaas niet tevreden. In het verkoop gesprek ben ik verkeerd geïnformeerd over de gang van zaken én ik dacht een makkelijk te onthouden vloer (bretons leisteen) te hebben gekocht maar de... Ik ben helaas niet tevreden. In het verkoop gesprek ben ik verkeerd geïnformeerd over de gang van zaken én ik dacht een makkelijk te onthouden vloer (bretons leisteen) te hebben gekocht maar de vloer is enorm gevoelig voor vlekken. Ook zaten er al heel veel ronde vlekken op toen de vloer gelegd werd. Dat ‘zou er wel af gaan’. Niet dus. De vloer is heel poreus. Elke druppel blijf je zien. Vermoedelijk moet de vloer geïmpregneerd worden maar ik weet niet hoe en met wat ik dat het beste kan doen. Op internet staat daar hele wisselende info over. Ik heb een mail gestuurd met de vraag wat ik kan doen, maar tot op heden geen reactie op gehad.

1 dag voor levering kregen we wel een mail dat we de 60 euro extra kosten voor de kooiaap niet betaald hadden. Terwijl we dat wel betaald hadden. Überhaupt raar dat je een vloer voor ruim 7000 euro koopt en dan nog 60 euro moet betalen ‘voor de kooiaap’

Al met al 14.000 euro kwijt voor een vloer waar ik maar matig tevreden mee ben. Jammer

Reactie Nibo Stone:

Wij vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent over uw vloer en wij hadden dit graag opgelost. Direct na ontvangst van uw klacht hebben wij contact met u opgenomen en hebben wij u diverse... Wij vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent over uw vloer en wij hadden dit graag opgelost. Direct na ontvangst van uw klacht hebben wij contact met u opgenomen en hebben wij u diverse opties aangeboden. Wij hebben u voorgesteld bij u thuis te komen om de vloer te beoordelen en hebben daarbij aangeboden om samen naar een oplossing te zoeken. Ook hebben wij u aangeboden de vloer te laten impregneren door een gerenommeerd bedrijf. Beide voorstellen heeft u geweigerd. Wij hebben de kosten voor de kooiaap gecrediteerd in de hoop u hiermee tegemoet te komen. Wij betreuren het ten zeerste dat u geen gebruik heeft willen maken van de opties die wij geboden hebben. Wij vinden tevreden klanten heel belangrijk en waren graag samen met u tot een oplossing gekomen.

R.B.

Mooie showroom met duidelijke opstelling voor een realistisch beeld.
Mooie showroom met duidelijke opstelling voor een realistisch beeld.
Omdat er gereserveerd was voor een afspraak had de verkoper redelijk voldoende tijd om mee te denken. Ondanks dat ik een bouwtekening met de exacte maten had meegenomen, is er toch 15m2 teveel ingemeten, waardoor er enorm veel tegels over zijn. Hierover is contact geweest met nibo-stone, dit is heel netjes opgelost: naar volle tevredenheid!
Het advies en alles daaromheen was minimaal, daar had ik inhoudelijk meer van verwacht.
De afwikkeling was verder goed geregeld. Nibo stone heeft de monteur voor de vloerverwarming en de tegelzetter geregeld en die hebben goed werk geleverd.

M. Woldring

Heel fijn geholpen! Goed advies, flexibele opslag en prima levering! De vloer is prachtig

Beste M. Woldering,
Dank u wel voor deze mooie review. Geniet van uw prachtige vloer.

Jacques Kuyf

Kundig advies, betrokken dienstverlening!

Beste Jacques Kuyf,
Dank jullie wel voor deze mooie review. Geniet van jullie prachtige vloer.

Sam Gielen

Goed geholpen, duidelijke en eerlijke communicatie, komen afspraken na. zeer tevreden

hermens

Snel reactie op vragen super!!

Bruccoleri

Alleen maar positief! Leuk en adviserend geholpen in de showroom.

Beste Bruccoleri,
Dank u wel voor deze prachtige review. Geniet van jullie droomvloer.

Van Dijk

Fijn geholpen door Karin in de showroom. Tevens uitstekende tegelzetters die de tegelvloer hebben gelegd.

Beste van Dijk,
Dank jullie wel voor deze prachtige review. Namens de tegelzetters ook super bedankt. Geniet van jullie droomvloer.