van Geest

Prima zaken gedaan met Nibo Stone

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat u tevreden bent.

Mc van der plas

Top winkel met prachtige tegels, we zijn heel blij met de vloer. En de vloer is super mooi geled

Reactie Nibo Stone:

Fijn te horen dat u zo blij bent met de vloer. Daar doen we het voor! Bedankt voor uw mooie review.

Gerard Buitink

Goed bedrijf prachtige showroom en supernetjes geholpen, ook de mensen die de vloer gelegd hebben.

Reactie Nibo Stone:

Dank voor de mooie review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe vloer!

Annemiek van de Geijn

Betrokken en zeer klantvriendelijk

Reactie Nibo Stone:

Een klantgerichte en betrokken aanpak vinden wij heel belangrijk. Fijn dat we dat op u over hebben kunnen brengen. Bedankt voor uw mooie review!

Wullms

Goede communicatie
Meedenkend en probleem oplossend

Reactie Nibo Stone:

Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. Geniet van uw mooie vloer!

Ernst Tanaka

Plezier en professioneel

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw nieuwe vloer.

S

In 2006 marmeren tegels gekocht. Goede service. Ik geniet nog elke dag van de marmeren tegels van hoge kwaliteit en de relaxte sfeer die ze uitstralen in mijn badkamer en huis. Nog steeds een... In 2006 marmeren tegels gekocht. Goede service. Ik geniet nog elke dag van de marmeren tegels van hoge kwaliteit en de relaxte sfeer die ze uitstralen in mijn badkamer en huis. Nog steeds een tevreden klant!

Reactie Nibo Stone:

Wow, dat is super om te horen, al 17 jaar tevreden. Dat is het grote voordeel van echt marmer, dat slijt niet en gaat een levenlang mee. Bedankt voor uw mooie review!

Selling, Anky

Enorm veel keus, vriendelijke bediening, levering top geregeld. Daarna door Freisteen (op advies van NIBO) prachtig gelegd.

Prima service en gastvrij

Hebk

Perfect resultast

Beste Henk,
Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier van uw vloer!
Groet, Rianne