Esther

Erg tevreden met onse natuurstenen tegels. Medewerkers zijn altijd erg behulpzaam geweest en het product is zonder schade geleverd en volledig naar wens.

Beste Esther,
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze tegels en onze dienstverlening. Wij wensen je nog veel woongenot op de mooie vloer.
Groet, team Nibo Stone

Wendy

Ondanks de hel waar ze in zaten door de verwoestende brand mega klantvriendelijk en zelfs nog 2x nagebeld of alles in orde was. Topbedrijf!!!

Beste Wendy,
Heel erg bedankt voor je mooie review en het begrip dat we van jullie mochten krijgen. Veel plezier van jullie nieuwe vloer!
Groet, Team Nibo Stone

Sylvia

Goede ervaring

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw mooie review!

Marcel Willems

Goed advies en snelle levering

Reactie Nibo Stone:

Bedankt en geniet van uw vloer!

Rieu

Goed geholpen met het uitzoeken van de keramiektegels voor de woonkamer, hal en gang (120x120) Nuvola Gold in Vianen en de keramiektegels voor de bergruimtes (60x60) Louvre Blue Stone in Venlo. Goed geholpen met het uitzoeken van de keramiektegels voor de woonkamer, hal en gang (120x120) Nuvola Gold in Vianen en de keramiektegels voor de bergruimtes (60x60) Louvre Blue Stone in Venlo.
Helaas door de brand geen cementsluierverwijderaar en dweil was ontvangen.

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw review. Wij gaan meteen contact met u opnemen over de niet geleverde spullen, want deze hadden geleverd moeten zijn.

Marjon Leenders

Uitstekend bedrijf, waarbij de lijntjes kort zijn.
Bedrijf wat de vloer heeft gelegd, heeft goede vakmensen in dienst, die weten hoe een vloer mooi gelegd moet worden.
Dus zo houd je...
Uitstekend bedrijf, waarbij de lijntjes kort zijn.
Dus zo houd je tevreden klanten!

J . Dooijewaard

Uitstekend

Reactie Nibo Stone:

Een 10, wat goed! Geniet nog van uw vloer!

H de Groot

Altijd netjes en correct geholpen. De vloer zit er prima uit.

Reactie Nibo Stone:

Nog heel veel plezier van uw vloer en bedankt voor uw review.

G. Bok-Vessies

Fijn bedrijf

Bedankt!

Leon Thoolen

Positief, goed contact, zelf na jullie “disaster” , perfect geholpen. Mooie vloer.

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw mooie review en vooral ook voor uw begrip voor de gevolgen van de brand. We zijn blij dat u tevreden bent en wensen u veel plezier van uw mooie vloer.